[希臘‧愛琴海] Greece 美麗的第一天, 聖托里尼

下午10:35:00 Ishiha 0 Comments

1 OCT
坐左咁多個鐘頭飛機,終於去到希臘啦!! 一落機入境處職員瞄兩下個passport就搞掂過關,估唔到希臘人做0 野咁快手!! 不過處理行李就有好大差別,成機人等拎行李就等左大半個鐘先上輸送帶,好彩行李順利到手,因為我見輸送帶側邊有個luggage counter好多人,而且大部份人係冇行李的。我相信那些人正在辦理遺失行李手續。好啦!! 出機場門口,我同小吉子就一枝箭衝去找sub-urban railway(其實咪又係metro),都唔係易找的,因為沒有什麼signal提示,有指示牌咪最多一兩個咁多。其實係出境大堂第二個門口走過對面馬 路,上電梯後再轉左就見到metro水牌。兩人票EUR 10,可直往憲法廣場站。
我地坐metro到了憲法廣場站,先到旅行社Danae取 一早買好的船飛。其實好多旅行社可以代訂船飛(當然要收手續費),又或者慳手續費可以找船公司直接買票,不過要去唔同既island坐既船公司會有不同。  如果要買幾間船公司既票,就有點煩了。小吉子係網上check過幾家代理,大部份個booking system都有少少問題,有d又要等email回覆或只買到一至兩程既船票,只有Danae這一間可以係網上即時confirm三間船公司既船票。 旅行社Danae很易找到,就係俄羅斯正教教堂(Agios Nikodemos)側。
但一入到座大廈就好搞笑,見到座古董LIFT,但旅行社Danae係二樓,無理由拎埋行李走樓梯,所以就迫住入LIFT。LIFT很小,剛好藏到我同小吉子+兩個luggage。
 順利拿到船飛,看看時間只不過是1630。本想去最近Pacific Travel旅行社寄存行李,點知收1800。唯有拎住行李去坐metro去Piraeus站放低行李先。行到去Syntagma Metro門口時間剛好未到1700,我地順路睇埋國會大廈前看守無名戰士紀念碑的衛兵換更先坐metro。
 縱觀整個廣場只有人&白鴿
不過衛兵換更呢個節目,係沒有準備下進行,所以我同小吉子係拎住行李箱走入廣場,一邊影相,一邊睇衛兵換更。我相信我地既觸目情度與衛兵步操應該不相伯仲。看過"步操唔齊,手又唔直"衛兵換更後便離開這個地方往碼頭了。
由Syntagma 往碼頭,要由Monastiraki轉車,不倒30分鐘便到了靚靚既Piraeus總站。其實去碼頭既metro,大部份車身都被人graffiti,連 玻璃窗都唔放過。一出閘右邊便有一排Lockers,每個EUR 3/24hrs,仲可以放哂我地兩件行李及手提包。

放好行李,我地坐返Metro到PLAKA區,EUR 1任坐1.5小時。諗住出去行下,食過晚飯後才往碼頭上船。我們於Monastiraki出閘,一出metro已經離遠望到衛城。衛城附近有好多殘留既遺址,不過因為過左時間所以沒有開放。

 1830開始天黑啦!! 所以我地揀左車站附近開餐
Adrianou呢條街好多食店,後面一條街就係好旺既flea market,有好多小小既商店可以買手信。我地行左幾間,覺得呢間比較好就坐低。
呢間餐廳環境唔錯,而且天氣涼涼地,坐露天望住Acropolis食飯都幾開心。不過唔知食物Quality得唔得呢?!

我同小吉子講今晚第一餐當然要試下希臘美食。經waiter介紹,我地就點了幾款食物。Waiter仲問我地要唔要麵包,可以選擇唔要。

Saganaki = 油炸帶少少咸味的乳酪,其實是Appetite,用來送酒最好。
 一睇應該知係Greek Salad。平時係HK我地都有時會Order,不過呢個好新鮮,蕃茄好好味。不過我唔好olive,但小吉子鍾意。waiter仲好醒目放低oil &vinegar salad dressing。

Moussaka=薯仔茄子層加絞牛肉層層疊放後烘焗,都幾好味。
點了一枝地度beer,幾好飲!! cheers~~~
我地一路嘆dinner,一路看著Acropolis。入黑後,Acropolis係續一部份開燈。
食飯另一邊會望到Ancient Agora 

   食完好開心既一餐,埋單只不過是EUR 25,幾抵食!!

食完飯,我同小吉子係Flea market行了一圈,仲去左GAP買左件衫呢!! 一出舖頭不遠,見到街上很多人係度唱歌打鼓,應該是Shop Promotional Activity。
 大約2045,我地就坐metro返回碼頭.
小吉子連企係度都訓得著,所以我提議早d去到碼頭,
一有船就上船 ,等小吉子早d可以休息。


船票訂購與查詢   聯合船班查詢    希臘渡輪網    Blue Star Ferries    Hellenic Seaways

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...