[希臘‧愛琴海] 貓貓‧Say Goodbye to Santorini

下午12:14:00 Ishiha 0 Comments

今早起身食早餐,貓貓來與我們say goodbye呢!!
之後我們與管家Sotiris拍照留念,原來Sotiris check過我地係第2 pair亞洲人入住Aqua Suite呢!! 順道與Sotiris confirm車會於11:00am來pick up我地去碼頭。
 襯有時間便出去走走,Again藍頂教堂,呢個係其他書都有見過,而且好大間


 經過左呢個大藍頂,會到另一間教堂,呢間位置好,可以望到Santorini最南及最北
 
 我們坐車到碼頭,才11:30呢!!

我們訂了12:00 FlyingCat 4 既船飛,不過船卻沒有準時到 .
大約12:30左右見到flyingcat駛過來,個心先定d,咁遲到總好過冇到。 
 呢個地方好正,玩足4日3夜都唔夠喉,我會再同小吉子來架!! 
 船將會駛去一個以風車作賣點既地方~Mykonos 
暫時要同藍頂教堂講ByeBye啦!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...