[希臘‧愛琴海] Caldera Trip Santorini 聖托里尼

下午10:30:00 Ishiha 0 Comments

行了成半個鐘既donkey path,便到了old port啦!! 呢個port唔算大,不過就幾繁忙,見到一隻隻觀光船落完客再上客,完全15 mins搞好哂。 因為我地預多左時間,所以係碼頭行下影相 


今日人也算多,唔知一陣間上反船會唔會有迫爆船既感覺呢? 

行入幾間商店見到賣既0野都差唔多,可以講唔吸引,仲有好"可愛"既Donkey驢仔賣 
船準時到達,上到船已經開始興奮,仲好開心人唔多,成班船都係得30人,唔似Hot Season時130人咁迫,好舒服。
 呢條就係我地剛才行落來既黃金之路
  船程只不過10分鐘左右便到 
 係火山島望返過去可以看到整邊懸崖,真係好靚 !! 仲望到Fira, Imerovigli & Oia
其實整個火山島都係處處石頭,所以出發前揀對好行既鞋,切記不好穿拖鞋 
開始有少少山路
都唔算難行,不過要係45分鐘內完成返上船,遲到船唔等人會開走,咁就要留係個島架啦!! 當然$$係可以解決問題,好似要比Euro$20/ppl先會帶返你返回santorini。 

好快就聞到一陣硫黃味,行過少少已經見到啦!!   仲見到有煙出及硫黃流出來
行完一圈上返船再出海
去到另一邊天然溫泉區 
估唔到船上差唔多所有外國人都落水游去浸溫泉,可能中國人都有機會到其他地方浸溫泉,所以冇落水。 

原本小吉子打算落海,不過佢隻腳有事,所以我都唔比佢落去,唯有係船上睇人開心。當日水溫大概得15度,不過溫泉那邊就有40度。而且船停底位置好近,唔駛游好遠已經到溫泉位置,而且仲可以站係水中。 停留時間好短大概20分鐘左右。
今次呢個caldera trip都可以,也不算辛苦,全個trip三個小時,大概5點便返上岸。我們由old port上返去揀坐cable car(eur $4/ppl),六卡車每次只坐到24個人
 仲見到donkey行返上去接客呢!!
  上返主街道,見有時間便行一圈影下相 
見到Orthodox Cathedral in Fira 
最後走到Fira鬧街往Oia 的路上好出名既Lucky's Souvlaki,不過我地沒有去試呢間,而係去了後面轉角位一間吃(對住ATE Bank),因為見到好多人排隊,我估唔會差得去邊。 各人買了一個gyros,最貴那個lamp souvlaki都係Eur $2.75,而且味道好好呢!!份量又大,鍾意仲可以叫老闆加多D配料/調味料都冇問題,我比較喜歡羊多過雞pita。
此店名是希臘文,最好認住那個紅色招牌,大家經過可以一試。水準仲好過好出名既Jimmy's呢!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...