[希臘‧愛琴海] Meteora*Great Meteora

下午9:56:00 Ishiha 0 Comments

參觀完Varlaam,之後立即上車到天空之城大佬Grand Meteora,佢真係好大間
一間=4間.
開放時間: 9AM-5PM (星期二休息), 寫明要穿裙先入得
 Grand Meteora好有大佬風範,入口處特別大。
Great Meteora多好多壁畫,而且範圍好大幅,其中呢幅係保存得最好。
講左咁耐,都冇講過所有修道院全部都要穿長裙,連褲都唔得,要外加一條紗,就好似呢班女仔咁樣啦!! 而所有修道院係入口位置提供免費紗給遊客的。我去meteora之前仲特別買左條裙,著完唔駛帶返香港洗呢!!
 Grand Meteora除左係一般修院外, 佢仲係半間展覽館。展品好多,包括:手抄本, 宗教物品, 有個canteen變左宗教畫的展覽室, 仲有一個比人睇酒窖及廚房.


 還有一個睇落唔多關事的希臘抗戰展廳添.可能係講緊d納粹如何蹂躪Meteora掛. 可能因為Grand Meteora實際上似博物館多過似道院, 一般修道院的規矩響呢度都冇捉得咁緊.  臨入去教堂前係可以係門點蠟燭,見到呢個畫面, 真係好有感覺, 好靚!!
 參觀時間差唔多到尾聲, 睇睇時間真係唔似留左一個半小時, 真的唔夠呢!!
我同小吉子只係隨意看看行了一圈吧了!!
由Great Meteora望出去, 景色真係一流, 可惜係天氣不好。

 離開了Great Meteora上回的士, 往聖三一途中, 司機見到靚景就停低比我影相
 兩 間monastery: Agios nikolaos & Russanou
  影呢張相,我地兩個係要爬上石先影到,的士司機仲協助我地呢!!



唔係佢介紹,我地都唔知呢個係靚景位。

之後返上的士, 司機就響聖三一(Agia Triada)修道院停低, 我地都準備出發啦....咪住! 司機話唔入得. 喂, 唔係喎, 今日唔係例假喎. 司機話我地唔夠時間去啦. 我地睇下錶.


再望一望間修道院同馬路的距離, 就知的士司機唔係想呃鐘. 因為我覺得聖三一絕對係遠離馬路最遠的一間修道院. 基本上行得到去門口, 就差不多夠時間返轉頭上車. 所以都係影下相就算. 唉, 如果唔係火車遲到...

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...