[希臘‧愛琴海] 頭頭碰著黑@雅典

下午6:17:00 Ishiha 0 Comments

安全抵達雅典啦!! 
點解我地咁煩揀Rafina落船?
最主要係由Mykonos -> Rafina既船,時間最好
不過天氣其差加上天色灰暗
看看時間卻只是下午三點半呢!
我同小吉子一落船已急不及待找巴士站
從碼頭右手邊走
便是一個荒涼既巴士站 
 之前小吉子係網上知道http://www.aia.gr/有巴士路線資料
點知個website diehard (不過呢家竟然 full function仲有英文)
最後都係睇書先知道Rafina到雅典既巴士係橙色
運行時間係0530-2230每30分鐘一班
一見到橙色巴士駛近
還以為去雅典呢!!
原來由Rafina去機場都係橙色巴士架
結果我地兩個繼續被風吹
吹到另一架巴士到達(都有30分鐘)
一上車便比$$
位位EUR $3
沿途都會停好多個Metro站
不過小吉子話我地最好都係坐到去總站
再行兩個街口到Victoria站比較方便
***
一個半鐘巴士順利到了Victoria站附近
也找對了Victoria站
點知其中一條metro線最重要幾個exchange站封閉
我同小吉子兩個當堂冇哂心機
又唔知點算好
好彩遇著兩位講國語既傳教士
好熱心教我地坐邊幾架巴士到最近既Omonia站轉乘Metro 
不過我同小吉子商量過都係行落去比較穩陣
起碼一大條直路
唔駛又要把行李拎上拎落
***
由Victoria站行去Omonia只需要20分鐘左右
不過沿路我地都係快步行走
因為愈接近Omonia站好似愈雜
人又多車也多
更知道Omonia出哂名多小偷
連等過馬路好多人都以奇怪眼神望住我同小吉子+兩個行李
所以我特別提高警覺睇住自己貴重物品
仲有係一枝箭快步行到Omonia Metro
想停低影兩張相也沒有時間呢!!
***
終於順利到了Thisio 

酒店近在眼前(3分鐘步程)
今次book呢間酒店
貪地點方便之外
裝璜modern
而且地點唔複雜
睇過tripadvisor後知道service也好 
入到去的確唔錯
起碼唔會同Internet睇相好大分別 

雖然今日頭頭碰著黑
總算冇驚冇險去到酒店
安頓好後
我便與小吉子出去
開始遊雅典

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...