[希臘‧愛琴海] 最後的雅典

下午6:33:00 Ishiha 0 Comments

9 OCT
今日係最後一日係雅典了,玩多幾個鐘,我同小吉子便要起程返香港,結束今次Paper Anniversary之旅,真係唔捨得呢!!不過唔知係咪經過昨日一整天既疲勞轟炸Meteora之後,今日遊雅典也特別順利,順利到連所有入場卷都唔駛比!!

今日天氣真係好,我地第一站先去雅典衛城。不過我地好傻,明明見住個衛城,但係就找唔到門口,因為我地去了另一邊入口呢!! 沿路又沒有牌,行到咁上下,我地見到呢度有點似,其實是風塔,就入去問下管理員點上去,原來隔離有條小路一直往上走便到了另一入口。

去到入口,諗住比$買飛,點知個售票員同我地講:FREE  有冇聽錯呀?! 平時入去係要放低EUR$12/ppl,今日一蚊都唔駛咁得意? 既然係FREE,就無謂再停留,快D行上去睇下先。 
 睇地圖發現我地去左North Slope of the Acropolis. 由山望返下面景色真係好靚,一望無際。

  仲見到好完整既圖書館呢!
  再行上去便是阿迪庫斯音樂廳(Odeon of Herodes Atticus),當日都唔算日頭湧湧,但遇著一班強國人,等了又等都影唔到相。唯有走上d走高d避了他們影了幾張。
係Acropolis望落去仲會見到宙斯神殿
 巴特農神殿
 雅典娜神殿, 真係破壞得好緊要
  隨處見到好多大石塊, 石柱 
 保存得比較好的艾雷克提歐神殿 
  好彩我地早到, 一出返前門, 便有好多旅行團剛到, 到處也是人呢!
 我們由布雷艾門出
  參觀完衛城之後, 我們便坐地鐵到機場。 衛城地鐵內也有古城舊址

 起飛返香港見到好靚好藍既海琴海

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...