[希臘‧愛琴海] Santorini 聖托里尼自駕遊: 亂打亂撞@Exo gonia, Vourvoulos, Pori & Katharos

下午11:21:00 Ishiha 0 Comments

離開了 Wine Museum,開車北上經過 Exo Gonia。 Exo Gonia是一個古老的小村莊,在那裡可以看到機場和Kamari beach。 Older maps refer to it as 'Apano Gonia' (Apano Gonia = The Corner Above).  上到了山腰位置,被一座又大又是紅頂既Church of Agios Charalambos吸引住。
原來這間教堂是 Santorini 三大教堂之一。據聞上到塔頂仲可以看到全santorini島景色,可惜到達時已過了參觀時間,無緣入內一看。
係教堂對面馬路看到santorini既中部地帶
 另一邊就係好靚既愛琴海
 再上高d仲會見到機場呢!!

其實未上到紅色教堂,首先會見到呢間藍頂白教堂,而它對住一望無際既愛琴海
周圍環境好靜,人影都唔多隻,我地影了好幾張相便走了
由Exo Gonia再上便會到Pyrgos,不過因為我地唔夠時間,所以沒有再向上走了。
從Exo Gonia往下走便看到一級級既梯田,再向下走應可到Kamari beach。不過因為我只帶著簡陋地圖,只看路牌也沒有好好找到Kamari beach呢!
唯有繼續開車,目的要係日落前趕到OIA,不過今次我走的路是沿海邊走,期間經過Vourvoulos & Pori,
看見一個山頭全也是old windmills,沒有想過未到OIA已經看到了
 有咁多座Windmills,不難想像那裡有多大風+大浪,仲見到連綿不絕既白頭浪撞擊石邊

連Pori Beach也是超級大浪,難怪沙灘上一個人也沒有
馬路上還見到一班驢仔呢!!
來到這裡已經開始接近我地既目的地OIA
 不過我們還沒有找到oia正確位置,正在混亂之際,見到有條路去另一邊,便走去看看
駛到盡頭是一個停車場,泊車後下車看看,原來這裡是Katharos Beach,而且更是看日落的好地方。
 那裡有間sunset restaurant叫做Katharos lounge,果然係"right place for the sunset",真係對到正
Tripadvisor都 有人寫過review,仲列為2nd BEST restaurant in OIA。當然啦!! 見到間Lounge係海邊,佈置及環境都好有情調。可惜當日有function不招待其他客人,不然我會同小吉子入去一路吃dinner一路欣賞 sunset。 雖然冇得係度食dinner欣賞日落,不過抱著到此一遊,影了幾張相便走了,因為看太陽既位置,離日落既時間不遠呢!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...