[希臘‧愛琴海] Little Piece of Heaven II - AQUA SUITES 聖托里尼

下午11:19:00 Ishiha 0 Comments

呢排病得好嚴重,感冒程度好似"義海豪情"9姑娘鴉片煙癮發作兩行鼻涕流,所以寫blog進度緩慢。
繼之前講過Little Piece of Heaven I - AQUA SUITES,再繼續講下。

管家Sotiris昨晚問過我地幾點想食早餐,我地都係同佢講訓醒先算,Sotiris都同我地講喜歡幾時想食就 Call佢,沒有時間限制。因為之前兩晚都冇覺好訓,一晚係飛機,一晚係船上點訓得好呢?! 我仲諗住大昏迷唔會早起。點知今朝一早未天光就起左身,最主要原因~咪係小吉子早訓,搞到我都起埋身。今日起身終於睇到postcard藍頂教堂位置 啦!!

太早起身,所以我同小吉子都係度影下相上網,睇埋日出。

再等到0700先call管家Sotiris為我地送早餐


一早仲見到聽懸崖上的貓貓係度跳來跳去
~~好期待既早餐到啦~~
小吉子見到咁豐富既早餐即刻醒神哂,仲飛禽大咬。 
對住個咁靚既環境食早餐,真係好開心,好滿足。
除左我同小吉子享受豐富既早餐,其實仲有位懸崖不速之客趕到一起開餐->貓貓是也。

一聞到香味,佢就係懸崖邊走過來,見我地冇惡意,仲做D小動作引我地注意。

好啦!!! 一齊食早餐。原來佢唔係樣樣都食,諗住比D好0野(egg &cheese)佢食,點知佢揀食,仲望住d食物一陣,唔知做咩?不過見佢唔鍾意就慢慢食,鍾意就一口吞哂。
呢個早餐足足食左兩個鐘,我地從未如此好好享受一餐早餐咁耐,
仲一邊玩一邊食一邊同小吉子慢慢欣賞美景美食。

食完小吉子重坐係度休息
見到天空咁藍,我地都係屋外影下相

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...