[希臘‧愛琴海] Vencia Boutique Hotel

下午12:39:00 Ishiha 0 Comments

最後係FaVoRiTe MyKOnOs hOTeL liST入面揀左Vencia Boutique Hotel
住3日2夜,真係要多謝bunnyvivi 既介紹。除左Vencia Boutique Hotel屬抵住之外,而且位置方便,最緊要與santorini住那間好唔同feel。
 雖然我地班船遲左大半個鐘先到mykonos (Estimated arrival time: 14:25),不過酒店司機已經係碼頭等候,而且一見到我拎住個行李,已經上前幫忙。 不用10分鐘已經到了Vencia Boutique Hotel,一入門口覺得好有home feel及好親切既感覺,而且每位staff都好有笑容。因為check in counter比較繁忙,所以叫我地坐係一邊等。 而我就走左出去欣賞靚景及infinity pool。環境唔錯好舒服呢。
到我地check-in既時候,有點surprise呢!! 因為今晚我訂了枱食sunset dinner,所以酒店知道我同小吉子來慶祝paper anniversary,所以特別upgrade我地入住junior seaview suite。一入去不得了,房間就是對住整個infinity pool,睇日落perfect!!
 雖然個pool係正隔離,但完全聽唔到一點噪音,因為房間去private veranda係用double door。其實見到咁靚既環境,要休息都等到夜晚先。天氣開始凍,人影都唔多隻啦!!
 不過小吉子見到間房環境咁舒服,好快已經有睡意。


休息左一陣,係dinner前出去走走先。

酒店職員好好,俾左少少大方向我地,我地第一站便到了Little Venice 
 好大風好大浪呀!! 如果我係那幾間餐廳食飯,唔理食物質素,我覺得似食風多D。
 Little Venice隔離就係六座風車,因為風太大,我地影幾張相便走了
  我仲要找好位避避風,大家睇下海面幾多白頭浪!!
不過離開時見到島主Pelican係六座風車前個垃圾堆訓緊覺呢!! haha~~

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...