[希臘‧愛琴海] 往Meteora的火車上

下午7:34:00 Ishiha 0 Comments

點解我咁佩服果位後生仔呢? 其中一個原因係佢d英文真係...但係咁都夠膽週遊列國,好野! 我見佢全程同亞叔吹水, 仲弊過我同賓賓講野,大家自行想像吧!
不過誠意搭夠,反正咁長車程, 唔明講到明啦! 亞叔之所以識英文,原來去左唔知幾多年加拿大,開餐館。老左思鄉病就回希臘,不過佢老婆就唔識英文,有點邪....

佢沿途講呢塊田種的是橄欖,果塊田種的...都係橄欖! 希臘人唔駛食其他野架咩? 下? 間唔中就幾塊棉花田。 可惜天陰, 唔係一定更靚。有時佢又會指住出面,講下打二戰時納粹軍響呢度殺左好多人。又或者,呢度好多納粹軍中伏比人殺哂之類。 老人家,打仗真係佔人生一大部份。

每逢經過車站,下意識就會睇下究竟係咩站,睇下仲有幾多個站要經過。 因為係直通車,所以好多站都唔停,只係放慢了少許。

呢d時候我地就面貼窗咁搵車站名牌。我冇作大, 好多車站名牌都比d樹呀草呀遮住,係搵一輪先見到架呀! 見到喇! 咦? 喂! 冇英文架? 拎住本書逐隻希臘字母對? scanner都冇咁快啦! 就係咁樣經過幾個站都係咁,我地放棄,唔理自己響邊了。

火車由南開往北, 一路行天上面的雲就越厚,人就越黎越擔心。 心知道雨就落硬,不過d雲厚成咁,一陣唔知會唔會傾盆大雨呢?

同希臘叔叔對話之中,佢響trikala落車。佢話tri即係three,呢個我諗好多人都知,kala原來係開心咁解。 Trikala即係3倍開心咁話。 咁我地睇返旅遊書, 原來trikala係尾5個站。 
隨住時間過去,我們對天氣的憂慮開始減少, 唔係因為天氣好左, 係我地開始擔心我地有冇搭錯車。 旅行書話搭5個小時火車就到,望望隻錶,都就快下午一點。 點解叔叔仲唔落車?

我地,包括埋韓國仔,都有少少發茅。 但係我地又冇可能質問希臘叔叔 "喂亞叔,你係唔係老點?"。只有旁敲側擊問佢仲有幾多個站,不過佢只係答"就到架喇"。可能係我地英文唔好,我地問佢唔識聽;又或者係我地唔識聽啦!老實講呢位識英文好人的叔叔係我地唯一希望,因為查飛佬連希臘話都未必講得好,點可以旨意佢?

果位查飛佬,有時會開少少包廂的門,響喉嚨"咕"一堆音節出黎(我估係next station is 乜乜乜之類)。即係呢,有時即使你唔明希臘話,你都知佢d語氣根本係唔願講野果種囉。

聽落好似好衰咁,但係當亞叔同我地say goodbye落車時(當時已經係一點半左右),我地真係鬆左一口氣。 因為仲有4個站就知有冇搭錯車了!!



0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...