[希臘‧愛琴海] Meteora VS Athens

下午7:00:00 Ishiha 0 Comments

我地住那間酒店好近雅典市內既觀光旅遊點,包括:New Acropolis Museum Acropolis,Ancient Agros & Temple of the Olympian Zeus。當我地落去reception取map既時候,酒店staff都會brief應該點樣玩最好。因為已經到了下午五點多,因應每個景點既開放時間,我地第一個去了衛城博物館。
我地兩個由酒店行過去也只不過是15分鐘,館內嚴禁影相,
所以買好飛入閘前要將背包寄存。
因為我地只有2個鐘參觀,所以都係重點欣賞。好彩館內有幾團外國人,有時我同小吉子會貼埋去聽下佢地既導遊講解,了解多D,又可以慳到小小時間。

  睇完出來已經天黑,望住開左燈既衛城,真係好靚
沿路行返去酒店,見到街邊有好多小販買小食,而且入黑天氣開始凍
 我地仲未諗到聽日應唔應該去Meteora,都係睇下聽朝起身幾多點先算
***** 

8 OCT
今朝起身第一時間睇錶,我同小吉子仲係度心大心細
先食左個好開心好靚既早餐先再算吧!!
 早餐好多選擇,而且仲可以Order Ommellete,Fresh Juice & Coffee 


早餐期間同小吉子傾下今日行程
發覺留係Athens玩應該只能玩大半日
餘下時間都係周圍shopping
既然係咁,不如試下去Meteora
雖然唔易去
又要坐大半日火車
先玩得半日
不過始終機會難得
唔想錯過
最後都係決定去

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...