[希臘‧愛琴海] 天空之城 Meteora

下午7:28:00 Ishiha 0 Comments

多得Metro要修理鐵路,搞到我同小吉子昨日雞毛鴨血,由Victoria行去Omonia站,咁大個站都可以closed,真係冇得頂。今日出去玩先得閒影返呢個水牌,其實昨日一直發現唔到呢個牌,只係見到個站門口拉哂閘,問人先知道closed左,真係唔明希臘人點做0野。 

發洩完後,輪到小吉子。不過小吉子用另一個方法發洩,就係幫我完成Meteroa遊記。由呢篇BLOG開始,關於Meteroa既遊歷,就會由小吉子操筆寫,掌聲鼓勵鼓勵 !!

按計劃今天乘長途巴士到梅帝歐拉,所以我們打算坐地鐵到kato patisia站再步行十分鐘到Terminal b。不過女皇提議既然途經拉利薩站,不如碰碰運氣看能否趕上一天只得一班往卡蘭柏卡的火車。因為火車一來較快,亦不用像巴士般要轉車。我雖然心想應不會咁好彩,但試下無妨。

到了拉利薩站,先看了時間表。

發現已過了發車時間(884火車)幾分鐘,我叫著女皇不用再問,但她那會聽? 她見職員就問,殊不知原來停在月台的火車就是我們夢寐以求的夢幻火車! 女皇萬歲!!!

售票員說只有企位,不過不要緊。第一,都開車了仲邊顧得咁多。 第二,我地都知道d人其實可以響d走廊度坐的。嘻嘻!!我地的火車之旅就這樣開始了。(補充:企位原來平好多,每人只是EUR 14.6)
一開車我就入鄉隨俗坐在走廊。

我們有時又起身行幾步,看見有幾個人偷雞入了包廂的空位。過了一陣子車務員就來查車飛, 順帶趕呢d人出黎。這時我地發現了一個亞洲面孔,十分年輕,看來沒有同伴。 心中不禁羨慕又佩服 ( : 唔知羨慕佩服 D咩?! )

經過了幾個站,乘客上上落落,我們面向著的包廂出現了3個空位。我們心中盤算以希臘人的工作風格,應該不會再查...呢樣果樣!正當我地一味得個諗,獨行年輕人已行了入包廂問入面的3人可不可以坐低。

當中有一個識英文的亞叔就熱情地叫那個年輕人和我們入去坐,真好。
夫婦倆繼續發揮多數香港人的被動本色. 說了6-7次謝謝(是真正非常感謝, 要知道預計車程是5小時)便靜靜地坐下來。我當然不排除這5小時內我們會主動與呢位亞叔打牙較過日晨,不過年輕人卻坐下不久便對亞叔自我介紹。

原來他是韓國人。 21歲, 一個人巡迴幾個歐洲國家,他只在希臘逗留4天。千挑萬選之下決定花一半時間在meteora。 

唔...確實是明智。 因為與女皇響往愛琴海不同,我是去過meteora才愛上希臘。

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...