[希臘‧愛琴海]大風大浪大雨之Leaving Mykonos

下午6:08:00 Ishiha 0 Comments

今日係最後一日係Mykonos
係呢3日full day入面
沒有緊密既行程(平時我係一個好分秒必爭既人)
我同小吉子都係以一個好Hea既姿態去享受周邊環境及食物
所以食早餐都係慢版進行
食完早餐見有時間
便打算再落town行一圈
一出門口見到花槽好多蝸牛
就知天氣唔多好
仲好快會落大雨呢!! 
 去到碼頭見到島主係度吹吹風好攪笑
碼頭側有個好簡陋既小市場
原來是賣魚的檔口
每個魚販佔小小位置加個磅就開檔了
而當地人就係度入貨
望近d發現魚都唔細條架!! 
時間好快就過
係時候返回酒店check out
Check out等車既時候
小吉子係guest book寫下留言
內容係要多謝酒店既special arrangement
差唔多係時候坐船返回Athens Rafina
酒店車係開船前半小時送我地到碼頭

 去到碼頭天氣更差
好彩今日離開Mykonos到Athens
我估之後幾天mykonos天氣也不會太好
再諗深d又怕今日既船唔到
唉~~~唉~~~

點知我地搭既12:10船等極都未到
加上周圍冇擋又大風
呢班來自Canada既遊客個個都開喼攞衫
可憐既我+小吉子此行係冇帶到厚衫
所以兩個不停係海邊食風
仲吹到唔似人形 

遲到好過冇到
最後卻要等多45分鐘才到
THANK YOU!
再繼續吹
我相信小吉子同我都會凍僵冷親
 安全上船啦!!
我同小吉子係大風大浪大雨中飄返Athens Rafina
繼續順理玩埋餘下既旅程
YEAH!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...