[希臘‧愛琴海] 有緣遇上藍頂教堂@Firostefani, Santorini 聖托里尼

下午10:58:00 Ishiha 0 Comments

Photo of the Day
由Aqua Suites向上行,便到了一條由Imerovigli通往Firostefani & Fira既小路,沿路好靚。雖然天氣好過今早,雲也較多,不過沒有影響我同小吉子既心情,一路行一路忘我地進入了一個藍白色的世界裡。
 其實成個santorini,blue domed church多的是。 一開始由Aqua Suites步出,已見到第一座藍頂教堂,不過就唔係postcard常見那個景點。
行了數分鐘,又見到呢個幾特別&靚既blue domed church。 
大約行了10分鐘,便到了Firostefani。不過今次見到呢間藍頂教堂,真係好大間。
 好想由高處影落去,見隔離有條小斜坡,便走上去影相。 一上去就發現新大陸,原來斜坡後面就是Santorini Palace Hotel,之前都有參考過CuBiE的快樂家庭 & Santorini-Fira藍頂教堂的捷徑分享,就知道好接近postcard靚景。抱著試下既心情,我同小吉子就行去Santorini Palace門口睇下有冇發現。
P.S.  如果由FIRA方向駕車,離遠見到呢間教堂要慢駛,因這間教堂是前往藍頂教堂既路口。教堂下有一間mini market,面向mini market靠左駛上一條小路,轉上去會看到Santorini Palace Hotel (先其唔好過左教堂先轉入去),再直接駛上停車場最好,免卻行咁多斜路。
Santorini Palace Hotel正門右邊會見到呢條斜路,走上停車場便是Gaby Apartment,那就是藍頂POSTCARD位置!!
  wow!!藍頂教堂!!
 我同小吉子都冇諗住今日去尋找你,點知咁易就比我地遇上。真好彩!! 之後我仲找到條shortcut呢!! 由Mama Thira Restaurant沿樓梯上再行上少少就見到往Gaby Apartment的斜坡了。
 既然今日沒有心理準備又冇帶腳架!! 唯有靠人幫我地影左幾張相
 其實坐係到望住咁靚既景,真係好浪漫好舒服。 

不過坐唔夠一陣,就有一班強國人殺上來,破壞左呢度既寧靜,於是我地快快離開往下走。今日本來就冇打算,點知幸運帶到我地來到這裡。無所謂!! 我地一定會再來架!!
 
係一片白色既世界裡面
原來當地人既生活係充滿顏色。 
由shortcut行返原路,便看見Homeric Poems酒店屋頂上面那隻1st santorinian fishing boat 
 再行前d,就會看見Postcard靚景藍頂教堂Agios Theodori church真身。


0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...