[希臘‧愛琴海] First Sunset @ Aqua Suites Santorini 聖托里尼

下午11:18:00 Ishiha 0 Comments

我同小吉子快步返回酒店,一心諗住安靜地看第一個日落。
返到去真好,仲有時間,所以係露台影下相。
 可能對正西,好曬!! 據小吉子講,酒店係西南偏南,咁唔知睇唔睇到日落呢?
日落開始啦!! 天空顏色也開始變啦!!

 但日落卻跌落山後既位置
真可惜!!第一個係Santorini睇既日落,卻被山頭酒店遮蓋了。
Outdoor jacuzzi其實係好open既位置,隔離就係人地間房,所以要係冇人既時間先可以走落去玩。未落水已經凍到C,最後都係影下相算啦!!
我同小吉子決定返回室內繼續休息
日落影照整個Fira,好靚!
好快便入黑啦!! 入黑後既Fira開哂燈好旺。
因為小吉子嚴重jetlag,所以我地睇完日落都冇出去食飯,而且出面有點凍呢!!我地寧願留係房內享用jacuzzi,因為jacuzzi係房內,可打開窗,望住呢個迷人景色嘆過飽。

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...