[希臘‧愛琴海] Meteora*Agios Stefanos

下午10:42:00 Ishiha 0 Comments

 最後, 我地就來到另一間女修院Agios Stefanos (St. Stephen).
山上最高那間就係啦!!
  這間好像比較細. 行了一會就走了

  由Agios Stefanos望回市區既景色
  咁樣走馬看花其實冇咩意思, 因為講真間間修道院都係差不多的東西(當然唔計Grand Meteora). 都係有d手抄本, 宗教物品展出.
 間間都是有小賣部賺少少外快. 

今日天空之城之旅全部完結,
最後司機車返我地去返火車站.  我地買好了17:36火車票!!

 見有少少時間, 我們走了不遠的supermarket買了少少飲品.

  為了趕上時間去天空之城, 我們今天還未吃午餐呢!!上到車, 已急不及待吃小食.
 
 返到去athens已經是晚上11點, 立即找地方醫肚.  點了沙律及gyros.


後感: 宗教壁畫我亦唔知邊個打邊個.  所以我強烈建議買本叫Meteora Itinerary的書. 任何一間修道院的小賣部都買到.  入面有詳細介紹每間的壁畫/展品內容highlight, 建築方法同埋佢o既歷史淵源. 唔會"哦哦哦"完就水過鴨背.  講起小賣部, 修道院的小賣部好多野都係"山上"exclusive(包括上面所講的書), 莫講話雅典, 甚至kalambaka都冇得賣. 我地就買左少少擺設咁啦!  雖然我冇宗教信仰, 不過響呢度確實感受到宗教的偉大, 每間修道院都唔係話鄉村廟仔的size. 起碼都有成間小學咁大, 就咁起響一舊光禿禿的花崗岩上面. 我根本想像唔到起o既人要流幾多血汗先攪得掂.  如果唔係有一般近乎不能理解的決心, 今日我一定冇得見到呢d咁震憾的奇景

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...