[希臘‧愛琴海] 懸崖邊的白色山城 Fira Santorini 聖托里尼

下午11:17:00 Ishiha 0 Comments

由postcard靚景~藍頂教堂行去FIRA,也不算遠!! 大約20分鐘左右,不過沿路景色優美,我同小吉子一邊望住咁靚既愛琴海,一邊停低影相,所以20分鐘既路程,我地足足行多兩倍時間。有時見到白屋仔靚靚,我又忍唔住要影返張相留念。
 見到藍白屋仔,我又忍唔住!!
當我見到呢個Fira景,更加不得了,不停的影呀影呀!! 我覺得呢個景係最靚!!

CLOSE UP好靚!! 見到好多間白色小屋全部建於懸崖邊
望落去仲見到只得6卡既Cable car由舊port上返去Fira cable station
係咁優美既環境底下,原來有間屋係收養左一批浪流貓,數目都唔少,有途人經過還拿出東西給貓貓食,係鐵欄邊我仲見到有個錢箱可以捐獻。我相信見到既途人都會放底D,希望幫到呢班貓貓。
行到呢度,雖然仲未到FIRA中心,不過沿路開始多餐廳&商店。呢間係第一間見到既shop,好eye catching,用了藍色花樽做標誌,而且舖剛好在轉角位,途人必會經過。

 入到去,見到好多玻璃製成品,好想帶幾隻返屋企,不過小吉子話怕打爛都係叫我唔好買。仲見到好多條惡魔之眼手錬呢!! 不過唔算太吸引!!  小吉子都唔知,其實好多年前去土耳其我已經買左塊好大既惡魔之眼,呢家仲放係MM家中辟邪。

行左咁耐都未到Fira,只因我地周圍捐窿捐罅,行到咁上緊見到呢間幾靚既church,加上天氣好好,影相好靚。
原本打算找間海邊餐廳坐底休息,食返個yogurt with honey同埋飲杯coffee,不過我地又比紅色教堂吸引左,襯有好陽光,我同小吉子就放棄左飲0野,走左去影相。原來再行入D,仲見到另一間教堂。呢家天主教教堂好大.  門口出面仲有一張寫上6種語言既教堂簡介及開放時間。  入左去另一間教堂內影相,好靚好宏偉!!
出左教堂轉左,沿樓梯向下行,發現呢間Art Studio
 門外放了些展品


其實由教堂行返出去,已經到了Fira。 Fira真的很熱鬧,有好多店舖賣紀念品。

見到呢幾個candle holder,真係好想帶哂佢地返屋企,但諗深一層又好似沒有太大用途,所以今日留手。
我同小吉子主要到Fira係想找家可信既旅行社,睇下可唔可以book到火山團。其實我 地suite管家都有比左d意見我地,佢都有介紹另一個豪華團坐遊艇去火山包船上Dinner比我地,但每人要付EUR$150。如果兩個人 EUR$150我都覺得OK,不過兩個人要HK$3000就太貴了。最後我地到了一間老字號旅行社PELICAN, 點知入到去兩位女職員一個係度傾電話,一個係度發呆。我地係度講左幾聲"EXCUSE ME"先有人應,雖然唔願做,但都有介紹返唔同既團比我地去book。有d包wine & dinner buffet,又有d出海睇埋sunset。由於我太多concern,最後我地book左個最standard 3個鐘既Caldera + Hotspring Tour~EUR $ 18/ppl便算,旨在到此一遊。  
見時間不早,都係時候返酒店睇Our 1st Santorini Sunset

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...