[希臘‧愛琴海] Santorini 聖托里尼自駕遊::Wine Tasting

下午11:20:00 Ishiha 0 Comments

去完Red Beach,一心諗住去black beach,沿路見到好多wine tasting牌,係考慮緊去邊一間試下酒既時候,比我地見到wine museum,所以唔諗咁多就揀了呢間去參觀。
 泊好車後,一入門口就見到呢D好搞鬼的公仔,其實係模擬緊點樣種植葡萄
再入去會見到好多好大既酒桶同埋參觀入口,買了入場票euro $6/ppl後,櫃檯職員會問你的母語,然後每人給你一個講解機。 Wine museum係santorini島上第一家引進機器的老酒莊,賣點是地下室的酒窖改為博物館。 酒窖的入口,燈打出了效果
我地全程拿著handy talkie聽解說

係參觀既過程,酒窖有好多紙扎公仔,睇到我同小吉子心底一寒。其實都係重演santorini初期如何種植葡萄及釀酒。接近尾聲,仲會見到巨型酒桶,全部都係百年前用過,雖然呢家作展覽用途,不過酒桶內仲有好濃好香既葡萄酒味滲出。
酒窖內會講解1956年火山大爆發及展示了釀葡萄酒用具

睇完好多葡萄酒&Santorini既歷史,出返去便開始試酒。職員再給了我們另一 部handly talkie,職員先倒出白酒,再來紅酒及最後倒了santorini好出名既Kamaritis給我們試。試過後,覺得這裡出產既白酒及 Kamaritis最好,味道還不錯呢!!   試完酒後,另一邊是賣酒既地方,見到好多OYZO及Vinsanto,仲要用santorini地圖酒樽裝著。雖然有點心動想買返幾枝作紀念,但始終未格價,所以唔敢買住。
臨出門口前,見到有本guest book,睇到客人既留言好好笑呢!  好好笑既留言包括: 
"小心!似鬼屋多過似酒窖"及"博物館裡面還是很恐怖的"
而小吉子也有留言回應 : "人偶的造型十分有趣"

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...