[希臘‧愛琴海] Santorini 聖托里尼自駕遊: Supermarket‧加油‧Donkey Path篇

上午11:55:00 Ishiha 0 Comments

今日又是一個忙碌既一天,起身後吃了個豐富既早餐便出動了。
繼續開車遊santorini啦!! 不過今日唔會特別去一度地方玩,因為我地下午join了caldera tour。本想去一轉Oia,但為左準時起見,我地都係去返fira買下手信就算。我地出去時,去左兩大supermarket:Carrefour及一 間唔知名既希臘地道Supermarket。雖然兩間supermarket價錢差距不大,不過後者比較平。而且又近油站,所以我可以順道入埋油先還車。

咁好彩第一間我就去左不知名那間買左手信,因為再去carrefour既時候,好多貨都 比人掃哂!! 特別係酒。我買既Vinsanto,supermarket賣緊Euro $7,出面街賣緊Euro $8-10。 Oyzo $3.5細枝係supermarket已經成交。另外我買左枝白酒,係酒莊試過後覺得好好飲但冇買到,之後仲有少少後悔呢!! 今日見到即刻唔諗就買左啦!! 不過價錢比酒莊賣的貴少少。
我同小吉子去到gasoline station加油,油缸剛用了一半,油站小姐問我需要入幾多$,我即時唔識答。最初加了Euro $10也未夠。最後加到Euro $13剛好呢!! 

見油站對面有家士多,我見個罐好得意便買下,點知係香蕉味汽水,不過飲落似cream soda!
之後見差唔多時間便把車還了,再出發步行往Fira。 每次行到這個位置總是好多遊客,  而且更是cable car station
因為我地預留多了時間,便諗住去出發往caldera前吃點東西,我揀了食gelato,仲點了yogurt with honey gelato食呢!! 好味道!!
而小吉子見到對面間cake shop,已經嚷著要試,事實的確幾吸引,不過我睇見就覺得少少漏。 試左一口,其實沒有太大驚喜。
 食完見有個好Cute 既 donkey station標誌,見有時間諗住下落去望下。
知小吉子見到一班人向下走,便提議不如行落去碼頭。
  一開始行好OK,因為可以欣賞景色之如
可以當做運動!!  每級樓梯仲有寫低第幾級,原來有成差唔多600級樓梯 
再行落去開始見到一班驢仔,都幾乖唔係點郁
行到半路就真係知"味道",一來有驢屎,而且更被驢群包圍,行都行唔到。點解會選擇行落去,最主要都係有幾班外國人一起行,我地又跟埋去。
有時又有班驢仔趕住落碼頭接客 
 最後我地尚算順利用左大半個鐘完成安全到達碼頭(Old Port)

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...