[希臘‧愛琴海] 美麗的第一夜-上船篇, Santorini 聖托里尼

下午10:36:00 Ishiha 0 Comments

1 OCT
去到碼頭也只不過是晚上9點多,整個車站既人很少。 我們過了橋便看到碼頭,燈光火著,還見到我們的船呢!! 但我們既夜船時間是2359,咁早有船真係好。Danae好好,拎船飛既時間已經與我們講晚上的船閘口是E3,原來那是差不多最遠既上船位置,還叫我們早點到碼頭。我們去到只見不停有車上船,但人呢?? 個個就好像小吉子那般氣定神閒坐在路邊等。
問在場的工作人員,原來我們的船未到呢!! 甲板上有個Screen寫低船名&時間。大約10點多,船便到,人 車一起落船,都幾危險。
落哂客,工作人員已經吩咐周邊停泊等候上船既車先駛入底層船艙,上完車然後才上客。可能太早,人不多,所以我同小吉子很快便進了船艙。 
跟據我們訂的票,工作人員指示我們直上第二層,再轉入reception登記後,有工作人員帶我們入房休 息。服務算不錯吧!!  起碼沒有只給你鎖匙後放棄你,要你自己找房間。

其實豪華客座價錢比較平,不過坐了一日飛機,再坐下去還是太辛苦。Online買飛既時候,見到有唔同款既cabin/berth selection,但搞唔清邊款打邊款,唔知有冇private toilet之外,又沒有圖片供參考。只看過http://www.go2eu.com/bbs/viewthread.php?tid=135786相關資料,便訂了第二貴既床舖客房(A2 OUTSIDE),即有兩張床平排+有窗。船已經不算新,而且有點像Titanic年代。始終冇expectation係會開心D。好彩入到房,雖然細, 但總算是一間房,有shower & toilet,電話,電視,仲好好放了兩枝水。
 唔講房內環境,有齊呢d設備,已經心滿意足,不竟我地只係訓一晚,仲要係幾個鐘。我地一早就訓左,連船已經 開出都唔知。

一早起左身既小吉子,就幫我影下出面船內環境。因為我仲訓覺中。其實成班船都唔滿,好多人仲訓哂係地下/梳發上。
同小吉子有了共識,第一日係愛琴海睇日出,當然唔可以錯過啦!! 所以係唔知日出時間既我們,唯有上甲板實地視察, 真係人都唔多個。
大約早上六點多,小吉子就叫我起身準備。上到甲板真的很凍,風又大,大到可以吹倒整個人。所以人不多,等睇日出既人只有小貓幾個。
 漸漸天空既顏色開始變,就好似加入唔同顏色,靚到好似一幅幅水彩畫一樣。
日出開始啦!! 與小吉子一起睇住咁靚既日出,真係未正式試過,希望永遠同小吉子一起,係唔同既地方欣賞靚靚既日出啦!!
因等睇日出,都係甲板停留+吹風大半個鐘。我同小吉子便一枝箭走回船艙內。我地係lounge入面停留了一會,原來係窗望出去看太陽,都好靚好舒服。
 吹風+早起+早吃晚餐,7點多我地既肚又開始餓,我們隨即返回房間找東西吃。而我也估計 過今朝早上一定會肚餓,所以我係HK臨飛前一晚,買了一堆好味小食帶過來。五臟六腑搞好,船上便開始有廣播。通知房內乘客要開始收拾行李及交還鎖匙到櫃台 CHECK OUT。 原來我走上甲板看,已經看見島上的白色小屋啦!!
 再轉過彎,已經到了迷人既santorini啦!!

落船啦!! 原來我地比原定時間遲到半個鐘呢!! 酒店派來接我地既人仲以為我地唔來!!
又點會呢?
白屋,藍天,我地來啦!! 我地仲會係到住4日3夜。~~ 100000個開心

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...