[希臘‧愛琴海] Mykonos隨意遊(上)

下午4:35:00 Ishiha 0 Comments

我地起身後見天氣唔錯,便到了酒店泳池游水。原來一落水幾凍,唔怪之得整個泳池只有我同小吉子游水,其他人就係岸邊曬太陽。不過個泳池咁靚,唔好浪費啦!! 我地都游左一陣先上岸。


做完運動便到了餐廳食早餐,先別說餐廳環境,食物質素王的確唔錯架。雖然款式唔算多,但總有喜歡既選擇。吃早餐時人也算多(早上9點多),所以室外用餐位置已經full哂!! 我地快快留係室內吃完便出發了!!
其實今日沒有特別行程,旨在係Mykonos隨意遊。但食早餐時,小吉子提議到Delos,其實我昨日也有這樣的打算,不過每日天氣變化很大,去唔去都係睇當日天氣而決定。查過書及online到www.backpackers.com.tw 睇過11:00應有一班船到Delos,我地去到old port剛好接近10:00,到ticket office問一問,原來當日最後一班船是10:00,我地兩個仲目送最後那班船開出呢!!

 雖然去唔到Delos,但我地見到兩隻島主Pelican,一隻好懶不停訓覺,而另一隻就好活躍,仲行來行去呢!! 見到Pelican同時見到一隻好得意好高竇貓,見到佢人中位置就好笑啦!! 好似人地有鬍鬚咁,不過我行埋去佢一d都唔驚。

既然去不到Delos,我同小吉子便係Mykonos town慢遊,先到了Paraportiani,其實唔覺呢個咁特別,影了幾張相又走了。
 由Paraportiani行入去,見到呢間鞋店,不過未開(因為我想買對皮涼鞋)
  原來行入去真的是別有洞天,一條小巷內除左有兩間餐廳外,仲見到一個咁靚既景呢!! 真係可以一次過滿足哂,影到5座風車正面加埋海邊。
 因為隨意行,又行返去6座風車影相,因為琴日來既時候好大風,冇哂心機影相。不過今日就唔同,見天氣好好,自然心情都唔同哂,人都開心呢!! 而且人影一個都冇!! Super Nice!!
  由6座風車到巴士總站,沿路見到呢間Gelato,我又被吸引入去,其實我同小吉子吃了早餐不久呢!! 點了好味既Pistachio 再點了希臘特有既Mastiha flavour,據店長講Mastiha乳香膠=Greece Gum,味道真的很難形容,總之就一般啦。 
去到巴士站看看時間表,剛好有一班車到Paradise Beach,一問就司機便叫我地上車,仲可以上車買票,唔駛走到ticket office咁煩。
 興奮既心情又開始,好快會到Paradise Beach,唔知環境係咪同名一樣咁Paradise呢?

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...