[希臘‧愛琴海] Santorini Sunset @ Blue Domed Church

下午11:00:00 Ishiha 0 Comments

出完海吃飽飽,便打算由Fira行返去Aqua suites休息。自從第一日[希臘‧愛琴海] 有緣遇上藍頂教堂@Firostefani,之後都沒有特別去過。不過今日行到那裡,咁橋見差唔多就快日落,所以我同小吉子再次走上去欣賞咁靚既咸蛋黃。

 d相唔駛有技巧都可以影得好靚
仲有我既虎背熊腰
 浪漫正經既都有
 見日落開始,不過雲比較厚,遮住睇唔到呢!! 
 雖然好靚,始終有點可惜睇唔到咸蛋黃 
不過上天對我同小吉子好好,見我地唔捨得離開,最後都比返個咸蛋黃出來
   YEAH!
係呢個安靜人少既地方我同小吉子欣賞了一生中認為最靚既日落,環境比Oia好呢! 

日落告別後, 周圍即刻黑哂
今晚係最後一晚係Santorini,明天下午便要出發出Mykonos。我同小吉子永遠都會記得Santorini既小街小巷(因為我地差唔多每日都由Imerovigli行一轉到Fira),日與夜既藍白小屋。

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...