[希臘‧愛琴海] Santorini 聖托里尼自駕遊: Oia日落之旅

下午11:24:00 Ishiha 1 Comments

由Katharos beach沿路上,便看見Oia風車位置。小吉子仲叫我落車影相,不過離睇日落既時間真係唔多,仲邊有心情落車影相呢!! 仲要係路邊已沒有位置把車停下來。

要係Oia泊車,找車位真的不是一件易事。特別係我呢d最後一刻要趕到睇日落既人,既心急又趕時間,邊會找到停車 位。過左呢個風車位置,左側有條小斜路,沿小斜路上去,前面有一個大牌寫住"No parking",而右邊卻是一個超窄停車場入口,車也是隨處泊,仲泊得密密麻麻,想是但插一個位置也沒有可能。正想停車等候,見到幾個中國人三大一小來 取車,我便問他們是否離開。真好彩!! 他們不但好心叫我泊車,還叫我們好好enjoy,因為一上去便是Oia入口,那裡風景更是一流。

一泊好車,我同小吉子已急步向上走,已看見黃色教堂,一穿出去便是好熱鬧既Oia大街,滿街也是人,仲見到好靚既WC呢!!

 不單WC靚,見到呢個景既時間,真係兩眼發光,我地真正來到Oia啦!! 仲有好多postcard見到既藍頂白洞穴屋,WOW!!全部都一眼見哂!!
仲望到Imerovigli & fira全景
 下午六點,應該好多人霸緊位睇全世界最美既日落,但街上仍是人頭湧湧
不過係呢個時候,竟然比我地見到呢間藍頂教堂,而且剛好有陽光,好靚呢!!
 由這間教堂行入去,原來有一條小巷,行到小巷,更加不得了!!
POSTCARD VIEW~好多藍頂白屋呢!!
  未接近黃昏,就更是大背光時間,所以影得唔靚。
 另一邊便是Oia洞穴屋,睇見半個山頭已經變左顏色

 我同小吉子便快步去找靚位睇日落先得,如果唔係就趕唔切
睇下連狗仔都趕住去霸位睇日落呢!
沿路經過見到好多特色既店舖,連賣既畫都係藍頂既Oia
仲有好多mini size既藍白小屋
 去到呢個好多人睇日落既地方啦!! 真係人頭湧湧

睇日落最正既地方就係左邊那個山頂位置,不過當日太多人,只係行左去那邊影左幾張相就去另一個有利位置繼續等睇日落。


 睇下!! 連Cafe多人多到連位都唔夠坐 
 最後我同小吉子分頭係唔同既地方影相
小吉子就去左風車那邊,可惜風車周邊圍左邊
而我就去左教堂頂位置,影全景


全世界公認最靚既日落梗係要同小吉子一齊睇啦!!冇理由各自各睇咁掃興. 日落大約7點左右開始,真係好靚好迷人既日落,在場睇既人個個都係等呢個時刻,所以睇完個個都拍手,好開心好滿足地慢慢離去。入黑後既Oia,仲係好燈光火著好熱鬧
本想留係Oia食dinner,不過最後都係開車走,最主要原因係入黑後駕車比較危險,街燈唔多,加上山路多,襯人多走就會比較好。由Oia駕車返Imerovigli 也只不過半個鐘便到。
泊好車係酒店後面既小停車場,便到對面馬路餐廳食飯,呢家餐廳是管家推介的,食物質素唔錯,而且夠地道味道也好。

今晚我地照點了地道美食,到呢家還未食過一餐意大利餐呢!! 既然來到,都係食返地道特色食物,返到香港冇機會食到嗎。
開了成日車安全冇事,梗係要Cheers!
利沙沙拉(Eggplant Dip),好味呀!! 唔好睇佢0個樣怪,唔知仲以為係蒸肉餅,其實是茄子醬+橄欖油+檸檬,原來酸酸地好醒胃,搽麵包送酒一流!
  再點了Chicken Souvlaki,都唔錯!特別鍾意食蕃茄&青椒
 Kalamarakia: 炸魷魚圈,味道ok而且好大碟呢!!
雖然沒有油膩感覺,不過我本身唔食魷魚,所以覺得一般。
 吃完dinner,便到了隔離商店買小食回家!! 買了一樽食沙律用既dried tomatoes及好好味既Yogurt with honey! 呢個Total牌唔錯,係分開yogurt及honey,食既時間先倒入去,超方便。
 雖然沒有留係Oia欣賞及拍攝夜景,不過食完飯行返酒店見到咁靚既夜景,所以係酒店出面繼續影相,原來都好靚架!

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...