[希臘‧愛琴海] Little Piece of Heaven I - AQUA SUITES Santorini

下午10:56:00 Ishiha 0 Comments

2 OCT
今朝一早9點多落船,由司機接送到酒店~Aqua Suites位於Imerovigli,之前Santorini Accomodations In List揀既其中一間。 一般酒店Check in時間係1400,但係我地班船一早到,之前sent email問佢地可唔可以提前check in,負責人好快reply  " For an early check in it will not be a problem as long as the suite is already free from the previous night. YES the pick-up service can be arranged for you also at 08:45."  好體貼既服務呢!!

落左車要行入內巷再向下走好多級樓梯先到AQUA,Sotiris(管家)一個人拎哂兩個行李,一個放係膊頭,一個手提,仲要落樓梯,好勁!! 未到AQUA前突然間見到好大塵,Sotiris有解釋,不過我聽唔清楚。
 去到AQUA SUITES門口,雖然天氣不大好,但見到呢個靚景(係AQUA賣點靚景之一),
就開心c啦!!

           Sotiris好好招呼,一坐低係reception就問我地想飲咩,我地要了兩杯juice,又幫我地拍照

之後Sotiris就開始介紹下呢間suites同埋傾下我地係santorini呢幾日想去邊度玩,跟住Sotiris就帶我地入房間等我地休息。入到房,不得了,好靚呢!! 我地間房有兩層及兩個露台,每層都有成400-500呎。
仲有個小廚房及兩個toilet + jacuzzi,見到開心C我地!! Sotiris問我地滿唔滿意間房,WAH!! 唔駛問見到我個樣就知道一二啦!!

  由露台望出去,左邊會見到Fira,右邊見到整個caldera.
之後Sotiris仲拎左兩枝1.5L水及Champagne比我地慢慢嘆呢!! 仲寫低埋佢手提電話#比我地,有需要任何時候不論時段都可以打比佢問。
我地嘆左一陣,沖返個靚涼食少少0野,爭取時間出去玩啦!! 臨出門口前,見好好天,我地係jacuzzi影返幾張靚相先出去,真係靚到dum dum dum。Sotiris見我地影相,又走了過來幫我們影相。

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...