[希臘‧愛琴海] Mykonos隨意遊(下)

下午5:54:00 Ishiha 0 Comments



坐巴士到Paradise beach都係15分鐘左右便到了,一路行入去便是沙灘位置.行入去,一路同小吉子講:點解呢個沙灘d 沙一d都唔幼細? 話明paradise beach,應該會好少少
反而我覺得maldives d沙仲靚d添! 而小吉子都我既感覺係一樣。

 雖然天氣唔錯,不過都有點凍架。所以好多沙灘椅係吉,人影都唔多隻。 

 而我同小吉子只係沙灘邊玩水,行左一陣就走左啦!! 
臨走前,見到巷仔入面有幾幅graffiti幾靚,我地係度都影左幾張相。 

 跟住就坐返巴士返去TOWN!!
到左人人話好好味既Jimmy's 食lunch
 不過我個人覺得都係santorini那間好味少少
而且portion比Jimmy's既大 
 當日全店只有我地兩個
Jimmy's 第二代老闆好SOSO
仲同我地影相傾左一陣呢!!
吃飽後
我同小吉子就係一片藍白小屋石地穿插影相
周圍環境好寧靜好舒服

 其實係一大片藍白小屋入面比我發現紫色
好休閒咁行左一圈後就返回酒店休息
我地仲諗住係房內欣賞係island hopping最後一個日落
睇見今日天氣咁好
日落都應該唔會差得去邊
 點知....
等到睇唔到呢!! 雲太厚了 
咁樣就完結了我地一個星期既Island Hopping Trip


雖然我同小吉子唔餓
但最後一晚係mykonos
我地決定出去食晚飯行下街
估唔到夜晚既Mykonos係咁燈光火著
好熱鬧呵

行行下到了一間食Italian Food Restaurant ~La Casa
因為今晚我下令要食Mussel+Spagatti
環境見唔錯便入去啦!!

 Order了食物後即送上麵包
不過估唔到會送上一小碟伴麵包吃既小食
原來好好味而且好醒胃架

 我地點了Mussels in Blue Cheese Sauce
Mussels好鮮甜好好味
真係食唔停口
 呢餐都係我地第一餐吃既意粉
仲夠哂Creamy
不過食完之後好飽
最後仲有Dessert送上
都唔錯既一餐

埋單只係EUR $40有找
相比起琴晚係酒店食那餐
價錢都係差唔多
真係唔明白去旅行
酒店食飯點會咁平?
***
食飽又同小吉子去散步同埋買手信
小吉子仲買左個頭盔返屋企擺
我每次一提起
小吉子就不停係度講"THIS IS SPARTA!!"

途經Nikos,好多人
唔駛呀?!
之前我都有睇過review
食物都係一般,有d仲講到好差
好彩我一早都唔打算試呢間Nikos
如果唔係有排等呢!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...