[希臘‧愛琴海] Sunset Dinner@Karavaki Restaurant

下午3:57:00 Ishiha 0 Comments

我地今晚會係返酒店餐廳內食飯,不過臨出去走一圈前,reception小姐好好心帶左我同小吉子睇今晚食飯位置。據staff講呢幾日mykonos開始轉季,又大風。佢地好細心驚我地怕凍,一早已經reserve定餐廳內另一張枱給我地二揀一。
我地大約1800返回酒店,她們一見到我地,先帶我地去酒店唯一一張sunset table位置,佢地仲suggest我地可以叫杯0野飲,坐一陣再上去坐另一張reserved枱。
雖然對正整個infinity pool及太陽落山位置好正,但係我同小吉子坐左一陣都係覺得太大風,要食飯真係未必食到。

幫小吉子影相portrait
加上我地間房同sunset dinner張枱位置都係差唔多,我地決定返入餐廳內用餐算了。
我同小吉子點了食物再叫了杯House White Wine,幾好飲。 
日落開始啦!
 Staff好體貼,日落時送上Anniversary Snack給我地,原來是pizza with sweet heart!!
 我地一邊食一邊欣賞好靚既日落,今日覺得好美滿呢!!

我點了Seafood Risotto, 各款seafood好新鮮好好味!! 我食唔哂,請左D比小吉子食。
 而小吉子點了Grilled Plaice,都好好味。 
 呢餐我同小吉子食得好開心,仲可以慢慢食。我地食到咁上下,有隻可愛貓咪來探我地,佢仲可以伸到好高同小吉子握手。不過小吉子見佢咁危險,於是放D食物係地癮佢落地。
 食完都係覺得有點凍,我地又走返入去室內繼續飲 
 我地原本落Order叫dessert,點知SURPRISE AGAIN!
Staff手上卻送上dessert給我們,好好味呢!! 
 整間餐廳環境好又舒服,我地食完都坐多一陣先捨得返房休息呢!! 

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...