Estuvo delicioso @ One Minden Tapas Kitchen 好味西班牙菜

上午12:20:00 Ishiha 2 Comments

Photo of the day

一諗起西班牙, 最鍾意就係食Tapas.  係香港我都會周不時去食下Tapas.  今次試左呢間新開無耐既Tapas Bar, 呢間餐廳仲專情請來曾在西班牙三星米芝蓮工作的西班牙大廚坐陣.  所以我都會有d期待.

因為星期五關係, 約埋朋友一起去Happy Friday, 順度慶祝埋生日.  早一日我打去餐廳訂位時只有20:30 time slot, 我仲同個職員講20:00可否安排入座. 咁個職員都好有禮貌地話唔得.  好彩星期五餐廳打電話同我confirm時, 話比我知可以轉回20:00, 那當然喜出望外啦!!

餐廳唔算大, 有一邊落地玻璃外牆有半開放式設計.  餐廳內有Bar枱, 環境唔錯.
當日朋友V先去到, 點知餐廳攪錯左, 比左我地張枱給另一個客, 所以叫我地未齊人就坐住張二人枱先.  餐廳都好識早, 送返個Snack: Fresh Tomato Paste比我地食住先.

等左一陣, 我地終於可以入座啦!!  呢度Menu唔算好多, 但貴精不貴多.  而且Drink List內Sangria及Gin Tonic有好幾款選擇.  我地試左Sangria, 唔錯!! 賣相也出奇地靚!! 不過我就冇影到相啦!!  至於食物方面, 真係有驚喜.

Barcelona Bombas 辣蕃茄醬加係炸得酥脆的豬肉薯蓉小球上, 食落好juicy,  辣辣地好開胃.  而且細細一口一粒好過癮.
 Broken Egg 用上36 Months Iberico Bellota Ham加入蛋及小薯, 輕輕烤過既火腿將香味都滲入蛋和底層的薯仔入面, 好味!
 Slow cooked Iberico pork cheek, 呢個好好味, 真係燉得好淋好入味.  見個樣好似好濃味, 但入口一d都唔覺, 味道剛剛好.
Flaming Chorizo 呢個好特別, 大廚走出來即場燒西班牙臘腸, 佢用個豬豬陶瓷, 開著火即燒香腸,
燒完就即刻上菜, 個個食完比個      佢, 我地仲即刻叫多Round呢!! 西班牙臘腸係有點偏鹹, 但送酒一流.
  Seared Tuna只係面層燒一燒, 再加上蕃茄鮮打而成的醬汁, 食落幾清新.  
食西班牙菜又點少得Seafood paella!!  呢個Paella飯好好味, 海鮮多, 不過我覺得d蝦可以再焗燶少少會更出色.  如果比較之前咁多個菜, 呢個算係最普通既一碟.
之後再叫了甜品, 我地點了兩個Churros及兩個Rice Budding.  Rice Budding實在太好味, 一開個密封瓶已經有驚喜, 來不及影相, 大家已經食落口.  Budding面有一層焦糖, 估唔到rice budding唔漏仲好幼滑     .

Churros with 72% Melted Cocoa都好味!! Churros炸得香脆可口,  朱古力好香好滑, 不過份量少了點.  我記得係西班牙吃既時候, 係成杯朱古力好豪咁放係面前.
呢餐西班牙菜好滿足, 我相信會來Encore再Encore.

Restaurant Information:
One Minden Tapas Kitchen
G/F, 1 Minden Avenue, Tsim Sha Tsui

2 則留言:

  1. 食物賣相同服務都掂喎!
    Slow cooked Iberico pork cheek同豬豬陶瓷燒香腸又睇到我流口水 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 以新餐廳來講, Grading唔錯. 其實樣樣都好好味, 你可以不妨去試下呵.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...