2010箱根紀行(下)

下午1:13:00 Ishiha 0 Comments

今日一早起身,我同G小姐諗住泡一泡溫泉先去食早餐.  估唔到踏出門口時見到陣陣飄雪呢!!  好靚呢!! 世估唔到三月尾唔算太凍,都仲可以見到落雪.  所以我同G小姐即刻返入屋拎相機影呀影!!

最正係冇諗過可以一路浸露天溫泉一路有雪飄散落.  當時又冇人浸, 你話幾有意境呢!!
不過浸溫泉帶唔到部相機入去影相啦!! 如果....唔係, 就可以影低呢個情境留念. 
浸完來一個豐富既早餐, 估唔到都係食魚.  
不過呢條魚好多細骨, 而我本身不好魚(除了魚生之外), 所以我將份魚送給了G小姐吃.
吃過早餐, 便出發往小王子博物館.  車程只不過是數分鐘.  其實我地出門口既時候, 還下著雪, 天色較暗, 有點冬天的感覺呢!!  在車站等了兩分鐘便有車(超準時), 時間沒太多, 我也沒有好好停下來影相.   

到了小王子博物館也沒有太多人, 因為當日都算凍, 又沒有太陽.  而我同G小姐既心情也受到天氣影響, 有少少悶悶不樂~~我們兩個人一直往內園走, 行到便影幾張相算了.  

因為天氣凍, 我地見到介紹小王子生平既小電影在播放 (日文only), 入去看看之如, 順便避避冷.
其實我地覺得小王子博物館不算吸引(unless u are le petit prince fans), 所以行左大半個鐘已經行哂.
那裡還有小王子餐廳, 有時間可以入去飲杯茶.
最後係箱根半日,我同G小姐選擇到outlet血拼呢!! 小王子博物館出面巴士站有車直接可以去到御殿場。 不過車程就比較耐,要坐45分鐘先到呢!! 血拼期間,行到倦,也要來個小休。 我同G小姐始終念念不忘好味既sushi,用上個半鐘等位吃迴轉壽司!! 這間迴轉壽司sell 新鮮之外,竟然想不到也sell 埋科技。

坐底後,職員嬸嬸介紹比我地知點樣用電腦自己落order,好好人地教了我,同埋話如果唔識可以再問佢。其實好易用,只要一指神功就搞掂!(肚餓嗎,當然好快落完單等食啦)

起初我估會有職員遞上order既食物到我地面前,原來發覺唔係,我地等左一陣,突然聽到響鐘聲。就發現輸送帶上有我地order既壽司。

真係快靚正又有諗頭!! 呢個科技除左可以減少人手送上食物給客人之外,起碼忙起上來客人唔駛得個等字都未有0野食,食物質素唔會遊一輪先去到你面前而所到影響

起初我認為那個鐘係不會不停叫你"取食物",我仲專登唔拎起睇下佢會唔會再響鐘,結果係"會"!! haha。今日吃壽司食得特別有趣,而且見到日本人好用心既服務。超讚!! 壽司當然沒有築地咁好味,不過都算新鮮。 

食飽飽後,找嬸嬸埋單,見嬸嬸唔駛睇碟,只用一個好細既SCANNER係碟邊掃一掃,就比張卡仔我到cashier埋單。 

我好奇之下,睇下d碟有咩特別,原來每隻碟底係特別構造,有一藍一白顏色,我相信barcode藏了碟底,到cashier比放張卡仔係讀卡機面,自動有價錢show出來.  雖然我都有成日到壽司店幫襯,但好少見到有咁多installation!! 我同G小姐又見識多左,超讚! 

outlet真係大到行唔哂,我只係重點行左少部份shops,而且見到made in china永不考慮,基於我既堅持,收獲只是一般吧了!!  其間我就又C9上身,睇下家庭用品,仲比我係franc franc買左個好抵好用既茶壺
世界でも人気の高いBodum社とFrancfranc出品,價錢由2600yen-->580yen! 
離開outlet之前,望到好靚既富士山拍下的相片。因為今早落過雪,富士山也特別靚呢!!  欣賞完便起程返回新宿

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...