Semi Annual Anniversary 澳門遊

下午2:12:00 Ishiha 0 Comments

自320開始放假,我同小吉子已馬不停蹄的吃喝玩樂,為慶祝我們兩人生日及半週年結婚紀念。
第一個PRE-CELEBRATION節目就係去睇EASON 演唱會。唔知係咪1st show關係,eason都勁多蝦碌。 而我都勁蝦碌,竟然帶左自己最短既鏡頭去影相!! 
唉~~影出來咪超細粒囉!!

到了321,我們下午先出發到馬交!! 到了酒店取房後,立即出去食(因為一早去了拜公公)到了下午4時多我還沒有吃過任何東西呢!! 肚餓如此,去到氹仔手信街既時候,我同小吉子都比警察查身份証有冇攪錯!!我咁大個女都未試過比人查身份証,點解係馬交要比警察查先?? 我當時仲要手軟腳仔軟,血糖偏低,就快餓到暈之下比人查牌??
當時我個樣黑到爆,我仲同小吉子大聲講(係警察面前):有冇攪錯呀?我地兩個一睇就知唔係偷渡啦!! 咁都要查~~
小吉子禁住我,叫我唔好再講啦!! 快D查完去食0野算吧!!  呢家諗起都依然十萬個激氣,點解321會有咁既餘慶節目?

跟住即去了咖哩全食全餐及淨麵,那裡既咖喱好好味,牛腩又好淋,平時兩個人去食冇可能會食得哂!! 不過今次我同小吉子兩個真係餓到暈就食得哂. 

本來好想去劉記食豬扒包,太肚餓之下,又去埋大利(真係唔係太好食)飲奶茶及豬扒包。 實在有太多香港人買走豬扒包,所以一早賣哂! 改了食豬扒多。 
食飽飽後我地開始舊地重遊,影下相!! 我地第一次去馬交就係行過,坐過又影過呢幾個地方,我地一路行一路諗返5年前生日,行過呢度都未有前面幾間酒店起好呢!! 五年後既今日,已經面目全非了!!   不過好快已經天黑,我地影多幾張就走了。 
 
原先打算去食Robuchon a Galera,太飽既關係都係唔好太浪費了。到了八點多我地先去了食BUFFET.  諗住食少少就算!!  唔要求太多,所以到了自助山開餐!! 
價錢雖吸引,只係MOP$280左右。不過食物就SO--SO啦!! 而且有搶食情況,試過下次都未必會再去了。

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...