櫻花見@東京

下午12:18:00 Ishiha 0 Comments

最近比較忙沒有時間寫BLOG,忙工作之餘,也要看看下星期旅行資料。  腦中突然想起還有一篇東京-箱根之旅未完成,所以要努力了。
今日係最後一日係日本了,真的不想離開呢!! 不想歸唔想,總要面對現實。 安慰自己之如,我還將重點遊放最尾。 
其實未出發上機之前,我已經CHECK了當地櫻花 情報: http://www.weathermap.co.jp/sakura/  今年東京開花時間表係22/3,而我28/3去睇,應該差不多半開以上。真開心。終於睇到櫻花啦~~~
今早一早起身,原打算直到新宿御園影櫻花。 最後要改一改,先到京王tourist ticketing office。 事緣昨晚坐巴士由箱根回新宿後,我同G小姐食dinner時諗住拿出相機影相,G小姐發現自己相機不見了。 她諗了一會,應該是留在巴士上,所以第二日起身便趕到ticketing office 查問。 日本最好的是有哂所有巴士時刻表,告訴office內職員便可以容易找回那個班次。 職員打了幾個電話問站頭職員,稱那個相機他們見到了,不過物品留在箱根,要待一個半鐘後到來取回便可以了。 聽到後,我地兩個開心到不得了!! 原本我叫埋G小姐一起到新宿御苑影櫻花,可能她擔心了一整晚,沒有太大心情,心中只想快快取回相機,所以她決定留係站頭等消息。 而我就獨自乘車到新宿御苑影花。 

入到去,好開心呢!!




見到好多好靚既櫻花,仲有好多品種,而且周圍既人已經SET好哂位野餐&傾談 (全部都係靚既櫻花樹下),好SWEET!! 

有D一班人組團來欣賞櫻花盛開,其中一棵足足佔左成條街更大。  


見到滿處櫻花,但只有一個人不停的行&不停自己與櫻花影相,真的感到好寂寞,令我更加想起小吉子。 點解係咁靚既環境下,竟然只有我一個,身邊人不在呢!! 所以我立即SMS小吉子寫低我既感覺。

因為我只有一個小時左右看櫻花,所以未能一一欣賞櫻花及拍照。 走到另一邊橋,見到前面那棵櫻花樹好壯觀,看見花既數量多到不得了。 我相信呢棵櫻花樹係最多人影相既其中一棵。為了影呢棵樹,我也排隊等了小小時間呢!!
 影完呢棵樹,依然見到好多人等影相呢!! 而我要快快離開與G小姐會合了。

與G小姐CHECK OUT後,便直往上野shopping及食lunch!! (因為我趕時間影櫻花,連早餐也未吃呢),決定要食得更加好!! 到了百年老舖蓬莱屋吃厚切吉列豚,平時食厚切肉會比較乾,不過呢間真係好好味!!

離開前當然要買我最鍾意食既手信返屋企,少不了strawberry!! 
返來一粒也沒有少及沒有爛!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...