又大一歲

下午3:57:00 Ishiha 0 Comments

剛過完半週年紀念,又到我地兩個既生日啦!!
起身後不久,已經吃過早餐,又開始我地今日既美食之旅
未開始之前,其實我地兩個去左周圍行
平時來馬交,好少會到媽閣一遊,所以今次就揀左係我地生日行一轉
見到媽閣廟出面外牆畫左好多公仔都幾得意既。其中一個仲係要"奉公守法"呢! 當時我就同小吉子講呢個真係好fit佢呢,記住要係屋企及放工後都要"奉公守法"呀! haha~~
 行到去港務署,一個人都冇,我地又玩下,無聊影影
 
因為唔想同平時去馬交食既0野一樣,所以去之前睇左Mrs. So to be >> Mrs. So既blog內介紹,試左呢間 PIZZERIA TOSCANA 比薩薄餅店
店內裝修唔錯
 一坐底waiter已經拎了籃自家製麵包,好好味呢!!
  我同小吉子不停的吃。
唔知係咪好早既原故,成間餐廳都只有我地兩個開餐。 因為依然幾飽既情況下,我地只點了兩款食物。 pizza精小吉子覺得呢度pizza好好味,而且用料講究。 
 
另外再點了Grilled pork chop,豬扒Grilled得剛好,唔係話太乾。 
雖然食到好飽,但係must eat list 仲有一間未去試呢!! 就係 南屏雅敘,點了南屏文冶,好厚。食落去有驚喜,原來咬落係咁JUICY。shocked而且蛋味好重,仲好味過牛奶公司出品呢。下次黎必定再試埋叉蛋治。 
 至於沙翁,小吉子話好一般,沒有太大驚喜。
食完便到了附近既十六浦。原本小吉子叫我Book呢間住,但我買package時佢話有埋MJ Cocktail party,一聽完我就有少少嚇窒,最後冇book呢度。不過我地都有去睇睇MJ Gallery。 再上埋去mistral 睇下個景都幾靚。
不過我地兩個見到有位食tea,都已經投哂降!! 基於我地再食唔落任何食物,所以決定提早返香港Pack行李準備明天日本之旅。點知我地兩個好飽,都係要去消耗下,仲走去做好耐冇做既運動-->唱K。

生日超額慶祝完成!! 多謝小吉子特地請假陪我過左一個咁開心既生日!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...