2010東京箱根遊(二)

下午3:32:00 Ishiha 0 Comments

原本打算今日行程為: 築地食早餐-->多摩市新倉農園任摘士多啤利,但係天公不造美,因為下雨而取消到多摩市行程。
朝10時より売り切れるまで!
大約十時多,已到達築地大和,呢間我次次到東京必食。而每次例必叫SET做早餐呢!! 我同G小姐都係排左半個鐘就有得食啦!! 好開心,次次都期待 sushi set唔知會有什麼當日新鮮手握壽司。

好快就食完8款手握壽司+小卷。當日仲有好最最最鍾意食既海膽 +海鰻,好滿足既早餐呢!! 食完都特別精神~~HAHA 
雖然落幾大雨,不過我地都有去築地入面行下食下。其間仲入左一間神社參觀,都係太大雨既關係,只係影左幾張相就好啦!
 
經過一間紫菜店,店頭好勁呢!! 我相信旅遊書應該冇介紹吧!! 門面貼上一張大大POSTER寫明連續兩年米芝連3星壽司店御用紫菜舖--百年老舖丸山海苔店。 店員好好呢!! 仲識幾句國語,佢同我講祖籍上海,仲有得試食呢!! 最後我見到右手邊有茶葉賣,問店員有冇得試,他二話不說即沖了幾杯給我同G小姐呢!! 我分別買了兩款紫菜,一款係原味(最多人買,5包3050YEN),另一款是醬油味 (一袋18包860YEN)。 另外我仲買了柚子煎茶(試完覺得味道好清新),而茶也寫明是ORGANIC的。店員很好,還送我一包小小茶包做禮物呢!!

丸山海苔店第二支店:東京都中央区築地4丁目14番17号

之後到了松露食玉子燒。其實對出松露那條街,有一個休息室。那裡有枱凳,我同G小姐入去再開餐+避雨。
臨走前,係大街買左一包濕魚乾返香港做手信。唔知大家有冇買個金色銀色細細粒一大包既辣芝麻拖羅魚乾做手信,不過呢包就係濕版,而且有好多collagen呢!!

今日既雨仲大過昨晚的雨,取消了特別行程後,只好到涉谷行街。 行到倦,又諗下地方食LUNCH,坐坐飲下食下。 原先打算到SWEETS PARADAISE 渋谷店 ,但係我唔記得地址,所以到了デザート王国,1600YEN任飲任食90分鐘。食物款式唔算多,有salad及熱食,而dessert選擇較多,細細件,overall質素一般。 
SHOPPING完一輪後,大約八點多又食dinner啦!! 真係念念不忘今早既早餐,再encore again! sushi sushi!! 今日唔通係壽司日??




0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...