陽明山海芋, 1600 隻熊貓遊@台北2014

下午10:43:00 Ishiha 6 Comments

今年生日去了一轉台北玩, 都係三日三夜. 因為今次係出發前四日先決定, 所以機票一d都唔平.  Earlybird discount又冇我份, 原來有時想飛就飛真係唔係咁易.   我都唔明次次去台灣都有少少唔好經歷, 咪又係班機delay囉.  
今次delay唔係飛機有問題, 而係機長話行條捷徑, 點知1個小時的航班, 就變左成2個小時的機程.  捷徑仲要係不停係天空轉下轉, 係天空盤旋45mins, 又遇有氣流, 真係未見過.  去到桃園機場出埋境+取行李已經係10:30pm.

返到酒店後, 已經差唔多零晨, 超級肚餓, 便跑落街買野食.  今次我揀了住西門丁, 都係鍾意佢方便, 又可以掃街.    我地肚餓的程度係即買即食, 完全唔比相機食先.....haha

第二日起身吃過早餐後,先上去陽明山睇海芋.  點知上到去, 氣溫只有8度, 係咁凍又大風的情況下, 海芋都未開.  唔似上年咁天氣好, 海芋滿開.
 冇咩心情下, 只影了幾張相便去了吃午餐.
 吃了午餐, 便由陽明山到中正紀念堂, 目的係睇Panda Tour 1600 隻熊貓遊真係好壯觀.
因為呢幾日台灣落雨, 所以紙熊貓都要加保護.  如果冇膠袋套住, 你話幾好呢!!
今個月香港都有紙糊熊貓, 可以睇呢條LINK知多D.  我相信最壯觀應該係呢張!!
仲有路線圖呢!!
睇完熊貓都係返西門丁逛逛, 又到晚飯時間.   今晚去了我好鍾意吃的馬辣頂級麻辣鴛鴦火鍋, 冇訂位, 所以一早就要去等位啦!! 都係等左15mins, 就有位啦!! 開始大吃!!  今次冇影相, 係之前幾次去台灣都冇食到,  所以要好好享受呢一餐.  我用返之前影的相吧!!  食後感係依然keep到. 無論肉的quality及海鮮選擇都keep到水準.  價錢仲係繼續平到震, 連加一都係台幣600一個.
面書都有介紹下佢地的menu

6 則留言:

  1. 1600 隻真係好壯觀呀, 我今次去佢剛走咗, 唯有响HK 睇. 咁你有無去睇LINE 呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未去睇line, 怕多人. 遲少少會去睇.

      刪除
  2. 好期待D熊貓嚟香港~~ 你一早睇咗就好啦~~ 陽明山的海芋真係好靚, 因為我們曾經在那裡拍婚照~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 陽明山的海芋今年真係差左少少, 冇上年咁靚, 天氣唔好花都唔開. 原來你都係台灣影婚照? 我都係呵. 我都好期待再睇熊貓.

      刪除
  3. 幾年前,同班姊妹去吃馬辣,真係好得,平靚正,今年都想再安哥,但又心多想試其他,皆因我好鐘意吃火鍋架!係邊爐痴!:P

    回覆刪除
  4. 我都好鍾意火鍋, 特別係麻辣火鍋. 台北食既麻辣火鍋又冇咩味精, 價錢又抵, 所以次次去完都好掛住有下一次.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...