蜜糖吐司專賣店 Dazzling cafe @ 台北2014

下午11:01:00 Ishiha 7 Comments

甜品簡直係女孩無法抗拒的誘惑, 加上呢期厚多士勁HIT, 我也要來湊熱鬧.  三月份去台北玩時, 去了吃厚多士.   這間CAFE專門做蜜糖吐司, 加上裝潢好Lady, 女孩一定鍾意.  今次來的是捷運忠孝敦化站的一店. 
因為怕等位, 所以我特別揀了呢度吃午餐, 開門12:00, 12:00仲未見人龍 只有一枱客在等候開門.  店內大部份是白色, 而且仲有bling bling 水晶燈,
門柄係一對超大粒鑽石, 不過唔係其他店用bling bling, 而係用低調的黑色
黑色椅背後面有著粉紅色DAZZLING logo
DAZZLING CAFE用餐限定每人最少須點一杯飲品, 用餐時間只有1.5小時.  打開粉紅色menu, 除了有甜點&飲品外, 三明治輕食系列也有.
先來飲品: 咖啡有愛心拉花架!!
而我就點了仲夏熱帶水果茶,酸酸地好開胃.  不過我都係鍾意米朗琪的水果茶多d, 用料較多.
厚多士來啦!!  就愛草莓蜜糖吐司,  見到都流口水呀!!
 第一時間影相先
影好相後, 店員會幫我地切好, 唔駛幾秒鐘店員已經搞掂!! 佢地真係好professional咁切得靚靚.   裡面係一磚磚吐司,  全沾了蜜糖而且烤過.  這個厚多士酸酸甜甜味道唔錯!!
第二個厚多士又來啦!!  抹茶紅豆蜜糖多士, 仲有粒macaron係最頂.  呢個形式的蜜糖土司香港都有, 所以沒有太大驚喜.  Macaron有點甜, 紅豆亦只有幾粒, 又點失望呢!!
未吃抹茶紅豆蜜糖多士, 另一個又上啦!!  呢個係新item係麻糬 Q Q 楓糖鬆餅, 但係食左兩個厚多士, 真係有點飽.  呢個係鬆餅內加麻糬, 雖然內Q外脆, 但我個人還是喜歡蜜糖多士.

Dazzling Cafe 
(02)8773-9229
台北市忠孝東路四段205巷7弄11號(微風二館後方)
營業時間:11:00~23:00 (例假日營業到24:00)

View Larger Map

7 則留言:

  1. 呢間厚多士將會喺香港開分店呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔謂我都唔知佢係hk開呢!! 剛check過會係the one開業, 我相信dazzling cafe一開又會變了另一間排隊店啦!!

      刪除
  2. Ishiha, 午安!小高呢排好懶,少左過來探你,近況好嗎?
    去唔成bkk我依家都諗緊summer去邊好,其實好想歐遊,但依家先plan實在太遲,近近地又唔知去邊好(有d又full左),但honey離近會忙...可能得返8月頭果兩個星期出發,如果唔知去邊好,可能又返去台北走走!hee...
    到時我都要去吃厚多士,見到就想吃了!^o^

    回覆刪除
  3. 香港都有得食, 不過好食既成日排哂隊, 都係去台北吃開心d. 我最近都忙緊9月之旅的planning, 暑假好多時都fully booked, 所以早少少book就好d. 台灣機位密集, 所以諗唔到去邊, 去台灣都好開心架!!

    回覆刪除
  4. Ishiha, 今晚小高同老友去Dazzling Cafe聚,依家放工立即閃,希望唔駛等太耐啦!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港那間我仲未去試, 行過幾次都好多人, 你試完覺得點呢?

      刪除
  5. Ishiha, 小高祝你中秋佳節快樂!:D

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...