Ciao 義大利16天行程

下午9:49:00 Ishiha 8 Comments

每年呢個時間, 我同小吉子都會去一次Long trip慶祝結婚週年.  話咁快, 今年已經係結婚五週年啦!! 回想起呢五次旅行,  今次旅行最掛住香港, 一路玩一路睇住香港既新聞報導.  見到咁既報導, 真係唔開心, 點解香港政府咁樣?

講返呢16日的意大利之行, 除了big 4 行程(威尼斯, 佛羅倫斯, 羅馬, 米蘭)之外, 我自己加入了南義及自駕Tuscany一帶山城幾個地方.   由於我唔係用左好多時間去planning (大約一個月左右), 沒有plan得好完全及細緻.  不過總算全部順利完成.  我們是由香港直飛到米蘭, 最後由羅馬直飛返香港.

今次行程大部份都係以國鐵及自駕完成.  意大利國鐵係愈早訂就愈平, 優惠車票最平見過EUR$9一張, 叫做super economy.  但係我唔算太早開始planning, 所以最平我都係買到EUR$19一張的車票.   想要多d關於意大利國鐵資料, 詳情可以看: http://www.sharpelawtravel.com/?p=11440, blog內有好多意大利資料參考.

關於自駕遊方面, 我覺得tomtom/ goolge map都可以.  因為我兩樣都試過, 唔會差得太多.  相比起上年去法國自駕, 法國用google map就唔準啦!! 意大利自駕真係要小心d.  因為舊城區大部份都係ZTL (Zona a Traffico Limitato or Limited Traffic Zone), 冇登記的車輛係唔可以駛入.  若果駛入ZTL, 就要罰$$啦!!  睇Forum時見過有人被罰, 價錢一D都唔經濟, 分分鐘鐘Charge 你成EUR$1000.  所以駕車時小心看清楚標示切勿駛入.  租車時也最好問清楚公司, 解釋清楚相關路線圖, 就可以安全避開到的了.


以下是這16天的行程參考, click入地點會見到相關既Blog及行程規劃
20/9: HK  Milan  Venezia
21/9: Venezia (Murano  & Burano Tea @ Cafe Florian
22/9: Venezia  Bologna
23/9: Bologna  Firenze (取車自駕遊 San Gimignano  Chianti
24/9: Shopping @ the SPACE  Siena → Montefollonico
25/9: Montepulciano   Pienza  Montefollonico
26/9  Montefollonico  Firenze  Firenze美食
27/9: Firenze
28/9: Firenze 
29/9: Firenze  Napoli  Sorrento
30/9: Capri  Positano Amalfi
1/10: Sorrento  Pompei  Roma
2/10  Roma
3/10: Roma
4/10: Roma --> HK
5/10: HK

今次大部份都係以B&B住宿為主, 5,6, 9, 10月份都係意大利旅遊旺季, 所以房間比較偏貴.  如果早訂, 就可以用較平的價錢訂房.   住宿選擇方面最好選住近火車站位置, 方便坐火車之如, 又不用拿著大行李周圍找.  要知道意大利好多屋也有幾百年歷史, 特別係威尼斯, 要上橋又要行樓梯, 加上好多舊屋係沒有電梯, 上上落落要提行李, 真係要命.   最好出發前用Google map做好準備set好住宿位置, 好似威尼斯太多小巷, 有時Google map也未必可以準確顯示位置.

另外提一提, 係意大利要睇既東西實在太多, 有些地方: 如Venezia, Firenze, Roma, 好多景點都可以步行前往,  加上路大部份都係石頭路, 行起上來好似行緊石春路, 所以穿對好行的鞋是必須的. 

我自己做左一個Florence 以及 Rome Map, 大家可以不妨參考!! 我已經Mark好左自己喜歡既景點.






8 則留言:

  1. 16日好正呀!! 9, 10月天氣好唔好呀? 開始凍未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 9, 10月天氣好好, 日日都有成廿幾度以上, 好舒服架!! 係一早一晚晾D. 天氣來講, 最衰係威尼斯& TUSCANY天氣凍少少及有點雨, 其他時間都好好天, 我都曬到黑左好多返來呢!!

      刪除
  2. Ishiha, 好快手喎!好呀好呀 ~ 寫遊記真係最好打鐵趁熱!
    在這裡也補祝一句五周年快樂 ~ 願你們倆繼續甜甜蜜蜜、幸福快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小高!! 今年我冇咩時間寫過我既旅遊blog呢!! 因為一次踏一次旅行. 下個月我又會再去另一個地方玩, 真係要努力d寫!!

      刪除
  3. 自架遊很正~~ 我都想~~ 所以預備學車!!嘿嘿嘿~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. good! 最好學manual, 歐洲自駕Manual car平好多.

      刪除
  4. Tuscany 正,風景正到不得了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好回味 tuscany既風景, 真係好靚!!最衰我去既時候,天氣唔算太好,又時冇陽光.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...