CIAO 意大利威尼斯

下午9:00:00 Ishiha 0 Comments

有浪漫水都之稱的威尼斯 Venezia, 13世紀至17世紀末是重要的商業和藝術重鎮.  威尼斯的水道舉世知名, 118個群島由150條水道交織而成, 所以運河取代了公路, 島上的主要交通是我們的兩雙腿和水上交通.    由Milan去威尼斯好方便, 上一篇已經講過了.  一出火車站, 看見一個好繁忙的情景呢!!
我今次book的旅館算方便, 係San Polo位置, 去Rialto Bridge都係5分鐘多D.  而且我地間房會望到河景, 都唔錯.  不過去威尼斯玩, 要拎大件行李過橋上樓梯都幾慘, 好彩威尼斯係我地到意大利既第一站, 行李磅數唔會太重, 所以行得也算舒服.
來到威尼斯, 天氣唔算太好, 天黑黑.   放低行李後, 第一站先去左Rialto Bridge
好靚好熱鬧既運河景色.  加上今日係星期六, 人更加多.  

之後去了聖馬可廣場, 去到真係有少少嚇呆, 整個廣場也是人呢!!  
加上又下起雨來,  要找個地方避雨也難.  好彩雨落左一陣便停, 我地又可以繼續.  
威尼斯的景點大都集中在聖馬可廣場, 一面係聖馬可教堂, 教堂面對著一座博物館, 還有總督府, 鐘樓, 嘆息橋等都在這裡.   聖馬可大教堂(Basilica San Marco) 是世界上最負盛名的基督教大教堂之一, 是第四次十字軍東征的出發地.  它的建築融合了拜占庭、哥德、伊斯蘭、文藝復興等各種風格, 同時展現東、西方的建築特色.  可惜今次去正在維修.   係教堂關閉前, 我地走左入去.
入面真係幾靚!! 金光閃閃, 而且仲有好多24K馬賽克, 難怪稱之為黃金教堂
教堂內有幾個付款區, 最值得推薦的付款區係樓上二樓的陽台, 可以觀看廣場, 而且仲可以更接近馬賽克圖.  門票是 € 4.00.
出返來見到陽光呢!! 如果天氣好, 不妨登上鐘樓去看看整個威尼斯全景, 不過上去要收錢

之後去左嘆息橋
 剛好見到成班gondola, 真係幾有意境.
第一次去Venice時已經坐過, 所以今次冇再坐啦.Gondola通常收Eur$80一船.
每隻Gondola船都有自家佈置.  

Venice有Gondola之外, 仲有個好出名既面具節.  每年二月舉行.
行街既時候, 會見到店子內售賣好多唔同款又有特色既面具
Venice真係好多人, 想要體會威尼斯安靜既一面, 最好要停留一個晚上去好好體會.  
到左黃昏既時候
來到意大利, 又點少得Spaghetti呢?! 你會發現好多七彩繽紛味道唔同既意大行粉, 
而且仲係Handmade Pasta.  價錢都唔貴.  500g都係€5-6左右
到了吃晚餐既時間, 之前睇Yelp找到的.  今晚我地去左Da Mamo, 食物唔錯, 價錢好親民.
我地點了Melone E Crudo,  €12好大碟呢!! 
去威尼斯應該試下吃海鮮.  當地人好鍾意食炸海鮮拼盤, 但我就唔太好啦!! 最後點了Pizza Capricciosa & Bigoli alla “Carbonara” di *Scampi.  Pizza好好味, Fungi特別香, YUM!  在場無論小朋友或大人, 每人都吃一個pizza的.  而海鮮意粉都好好味, 海鮮超新鮮, 特別係青口呢!  我地點了酒,  埋單$600有找.

最後餐廳送上兩杯朱古力杯裝既香蕉酒
吃飽後想行一陣先返去休息, 晚上既威尼斯人少左, 但仲係好熱鬧.
特別係聖馬可廣場, 之前下過雨地上有小水池, 影相就更加靘!!
 意大利人一般吃晚餐都八九點, 食飯時聽下音樂飲下酒, 超級RELAX!!
但行窄街小巷又唔會覺得危險,  有時經過仲見到有人演奏音樂

行過見到Gelato店, 忍唔住又吃了!!




0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...