CIAO威尼斯外島漫遊Murano玻璃島

下午10:33:00 Ishiha 0 Comments

今天的行程係: 玻璃島Murano→蕾絲島(彩色島)Burano→Venice本島.  吃過早餐, 我地步行往火車站Ferrovia水上巴士站買票.  大家可計劃一下行程, 決定買一,二, 三及七日票.   官網資料好齊, 仲又埋timetable呢!!  詳情可參閱http://www.actv.it/en/movinginvenice/waterbusservicetimetable.

我個人覺得係威尼斯其實不太需要坐交通工具,   最後買了一日票 €20.  雖然Ferrovia算係大站, 售票處亦會大排長龍, 起初我見有Kiosk, 但都係壞買唔到飛.  最後都係要排隊! 就今日既行程, 由Ferrovia去玻璃島可以坐Waterbus 3, 4.1 & 4.2.  下圖為水上巴士路線圖.
今日天還是有點灰, 由Ferrovia水上巴士站 坐船大約30分鐘便到達Murano. 
右邊便是火車站前的水上巴士站.
 係海上見到有好多木柱, 應該是給水上的士行的快道.
到達了玻璃島Murano, 整個島除左玻璃工廠外, 都沒有太多野睇.  大部份玻璃工場都有免費參觀製造玻璃過程.  我地都有揀左一間入內參觀, 不過唔比影相.  睇完製造玻璃過程, 好多時都會睇埋自家出品既玻璃製成品.  普通玻璃價錢都唔算平, 而且唔算特別,  所以我地都冇幫襯.
 之後我地再去小店睇玻璃.  行過見到呢個好特別! 咁細咁Detail既生果玻璃盤價錢應該好嚇人.
 另一間玻璃小店, 好colorful呢!!
 河兩邊都有大大小小既玻璃店
 街上面都有少少玻璃藝術品

Murano玻璃島行左一個小時左右, 到 Faro船站, 搭乘 LN 往 Burano.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...