CIAO 意大利米蘭, TIM 上網

下午7:00:00 Ishiha 7 Comments

 
搭乘01:00班機到米蘭,  但可惜係香港機場跑道等了45分鐘先起飛.  原本早上07:30到達米蘭MXP機場, 最終要08:30先著地.   入境時間用了差唔多一小時, 人多加上counter唔開, 入境大堂有兩三條長長既人龍呢!!

取了行李後便搭乘機場巴士至市區.  本來預算係米蘭應該有兩個多小時同小吉子行下米蘭大教堂,所以才預訂了11:35火車.  好彩沒有訂10:00那班火車到威尼斯.  如果唔係要改火車票就煩了!  建議去意大利玩,真係要預多小小時間係交通方面.   對上一次去米蘭的感覺係一個shopping 的好地方之外, 我一值都不太眷戀米蘭. 所以我今次唔會係米蘭停留,直接坐火車到威尼斯.  一落機,天氣唔算太好,加上又遲出機場,心情大受影響.

由米蘭機場出市區, 可以有好多方法: 坐Malpensa express, 坐巴士, 的士亦可.  不過估唔到坐一程要咁貴.  之前睇forum知道巴士票價都係Euro$8, 現在已經加到$10單程.   如果買來回票會平d!!  車程大既45mins就到米蘭中央火車站.

之前做功課時 (LINK), 知道意大利買SIM卡上網都好方便.   米蘭火車站Ground Level有TIM.  去到有時間, 我諗住買定SIM卡可以一陣上火車用.  點知去到TIM就大排長龍, 而且之前講既上網Plan價錢已經變左.  之後再去找 WIND,  WIND係月台Platform Level會見到, 店內沒有人, 但一問最平既plan都要Euro$34.  雖然兩個人用, 總覺得唔抵.  起初我預算budget都係Euro$20左右.   所以最後什麼也沒有買就去platform等車.  估唔到係大堂等火車到站時間表出既時候, 有人走過我面前同我打招呼, 原來係機上一位空中少爺, 大家仲講左兩句先say bye呢!! 

意大利國鐵的車種依照距離長短分為高速鐵路、中長程國際快速、長程夜車、中長程城際快速、區域列車、及近郊火車等.  最著名的車種屬高速車種Freccia「箭」系列包括紅箭Frecciarossa(350km/hr)、銀箭Frecciargento(250km/hr)及白箭Frecciabianca(200km/hr)三種不同車速的車種.    今次由米蘭坐火車到威尼斯係坐白箭Frecciabianca, 2.5小時便可到達.

上下火車時真係要特別小心, 特別係提著大行李.  意大利出名多小偷, 又多計.  估唔到我地到埗後幾小時, 已經見到一個被屈的經過.  意大利人幫旅客找火車位置也要給小費.  呢件事情正正發生於我地對面坐既兩位旅客.    起初我地坐低後, 對面位已經坐著一對勁Rock既男女,睇樣兩位都唔係善男順女.  我同小吉子坐對面都有少少心驚驚.  後來再有一對外籍夫婦上來, 他們是由一位意大利男子帶位去到Rock男女前面, 說他們兩個坐錯位, 叫他們離開.  幾個人搞左一輪, 最後外籍夫婦坐低, 那位帶位男子問外籍夫婦取了Euro $10服務費.    開車後, 我地都有同外籍夫婦講了好幾句, 原來佢地只係問下邊卡火車, 意大利男就話帶佢去, 最後被屈呢!!

安全到達了威尼斯啦!! 不過找酒店又係另一個難提.  因為威尼斯內既路大部份都係小路加小路.  如果要去威尼斯留宿, 最好入好google map, 方便自己找地方.  沿路我都見到無論外國人, 中國人都好, 每每都會拿著手機/tablet睇google map找自己的位置.  之後去到威尼斯, 我都有去TIM再問, 門市職員全部答都係要Euro$30以上.  最後我去到下一站Bologna TIM買到張SIM, 價錢如網友講既差唔多.   個Plan係一個月Euro $20方案, 有2G data plan + 通話費.  不過因為開卡要比號碼費, 最後埋單比左Euro$23.9.

7 則留言:

  1. 米蘭真係冇乜特別...去過既都可以唔駛再去...我地上次就係喺米蘭大教堂果度被個黑人屈左5 euro...

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解咁慘比個黑人屈左eur$5? 買手繩?

      刪除
    2. bingo呀! 原本我地都走開架喇...俾佢死纏住...

      刪除
  2. 我之前在MILANO LINATE機場TIM出卡,都要28!
    今年我用回去年那張卡,找朋友幫的在意大利充值,再上網找客服開通及加PLAN~
    那麼我就可以落地即用XDDD 不過都30歐,原因張卡上年用到負了14歐TAT
    我要填回數才可是加PLAN

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都抵, 可以一落機就用得. 我都找了好幾間, 先買到張sim. 如果好似你咁買過張, 就可以唔駛比返那負了的14歐呵.

      刪除
  3. 我聽聽埋埋都知意大利多小偷,所以如果去,自由行都有點怕怕 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔駛怕既!! 大部份local人都好好人, 自己小心d其實都ok架!!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...