CIAO Florence 佛羅倫斯美食: Zà Zà T-Bone, IO Osteria Personale

下午11:03:00 Ishiha 4 Comments

到佛羅倫斯其中一樣我想吃的是1kg Florentine T-bone牛扒, 其實之前係Tuscany都好想食, 不過實在太多美食, 所以一直未試過1kg Florentine T-bone會係點.   Trattoria ZàZà & Da il Latini係本地算係幾出名既牛扒店.  因為就地點方便關係, 我就去左試Zà Zà.

去到既時候, 大約八點左右, 已經見到條人龍.  不過唔係等左好耐, 都可以安排入座啦!!
 店內看似古色古香
我地揀左坐係出面露天位置
我地叫了枝酒 &Salad.  Salad味道唔錯, 蝦都好新鮮
Florentine T-bone Steak (1 kg) with mashed potatoes!! 啩!! 真係好大碟, 而且燒得剛剛好. 我同吉少每人一塊大牛扒已經食唔落其他野啦!! 連個mashed potatoes都好好味呢!! 本來好想試下其他食物, 見review話意粉都好有水準. 
另外一間要推介既餐廳係 IO Osteria Personale, 呢間餐廳真係好好味!! 主廚只有26歲, 曾經係星級Michelin餐廳工作過.  無論食材, 味道, 質素都係超班, 而且收既價錢唔貴.  所以出發前已經一早book定枱, 而且我去那晚係星期六呢!! 我地準時到達, 職員即時安排入座.   餐廳唔算大, 當晚仲full booking.  我見walk in客全部被拒.   店內播放著輕鬆既Jazz 音樂, staff好快就比個餐牌比我地.
店內只有Tasting Menu, 從 4 course (1 starter, 1 first course, 1 main course, 1 dessert), 5 course (多一個starter) & 6 course (多一個starter & main)內選擇.  我地揀Tasting menu既時候, 職員對我地講同枱既客人全部都要揀同一個menu, dessert就可以分開揀.
我地點了枝Vin rosé
未上菜前已經放左碟好好味既麵包, 軟硬適中, 而且仲係暖暖架!!
Qualche piatto..其實係紅蘿蔔濃湯, 好好味好開胃!!
Starter到啦!! 我地揀左Carpaccio cardo di dentice con cenere di cipolla, zenzero e crema di zucchine.  鯛魚面有灰蔥及生姜, 配南瓜奶油.  材料好新鮮, 鯛魚煮得剛好, 而且味道好夾!!
Tartare di MANZO con popcorn di amaranto, malonese all'aglio dolce e polvere di porcini呢個係生牛肉tartar帶有porcini加cheese打成既雪糕sorbet, sorbet底有 garlic.  超好味!! 本身我自己都好鍾意食生牛肉tartar, 呢個絕對係推介.  最估佢唔到係唔用醬, 改用sorbet取代, 有創意!
Filetto di cinta senese con friggitelli arrosto, crema di melanzane, caprino fresco e maggiorana
菲力牛扒配上烤茄子奶油, 山羊奶酪和馬鬱蘭.  牛扒好正!! 質地柔軟, 入口即溶.
無論Starter, first dish 同埋main都咁精彩, 唔知dessert會唔會有驚喜呢?  我揀了Crema calda di cioccolato bianco ed olio extravergine. granita alla lavanda e gelatina al frutto della passione
WOW!!! 不得了.  起初見到覺得好得意.  呢個用白朱古力加係面, 底下係暖暖既薰衣草和熱情果凍.  賣相已經吸引, 食落口更加不得了, 少少甜又帶少少酸, 仲有薰衣草香味, 好複習既味道, 但唔會搶各自既風頭.
Soufflè al cioccolato ed olio extravergine con sorbetto all’albicocca e basilico.  吉少揀了Chocolate soufflé and olive sorbet with apricot and basil, 佢都話好好味!!
今晚既dinner食左成3個多小時, 我地好enjoy!! 平時食飯都係滾水腳, 今次可以慢慢嘆, 好好地欣賞美食,又係一種享受.

4 則留言:

  1. 個T-bone真係好吸引呀! 兩個人食晒1kg好勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. T-Bone 真係好好味!! 兩人食又唔算太大件, 都ok!! 不過就真係食唔落其他野啦!! 你遲d去西班牙都有好多正野食呢!!

      刪除
  2. 我去FLORENCE未食過呢間~~~下次再去可試新野!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係試下啦!! 好正, 去之前記住訂位

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...