CIAO Florence 佛羅倫斯推薦景點及遊玩路線規劃二 - Uffizi Gallery, Piazza Santa Maria Novella, 學院美術館, 老橋

上午9:56:00 Ishiha 4 Comments

路線規劃二:  Uffizi Gallery 烏菲茲美術館 → Piazza Santa Maria Novella 新聖母大殿廣場 → Farmaceutica di Santa Maria Novella SMN百年修道士藥妝店  >> 詳細介紹.→  牛肚包車仔檔 >> 詳細介紹 → Galleria dell'Accademia 學院美術館 → Ponte Vecchio 老橋  → IO Personale (Dinner) >> 詳細介紹

今天一早來到 Uffizi Gallery 烏菲茲美術館, 之前上網做功課既時知道冇預訂有可能要排成個鐘先內丁去.  所以我係出發前兩星期左右已經預訂了Uffizi Gallery 08:30 門.  預訂Uffizi Ticket可到呢個link購買.  我去每張連手續費係 €15 (2014年尾).  最新我check過門票 €12 + Reservation Fee  €5.99. 預訂門票時可租埋Audio Guide.  不過我同小吉子決定入到去先租.   早d去可以輕鬆慢慢行, 唔駛怕太多人.  如果大家預訂左Uffizi Gallery 門, 要早15分鐘到達取票, 去到往右手邊寫住 "Collecting Individual tickets"排隊入內.  冇預訂者就往左手邊排隊.  我自己都估唔到0830咁早, 冇訂票條人龍已經咁長, 龍尾係睇唔到.
我地係入面都睇左成3個半鐘, 都係重點式參觀.  如果要慢慢欣賞, 可能要用較多時間.
Uffizi Gallery內外望老橋, 仲可以影埋其他幾度橋.而且3/F咖啡店露台外亦可影到維奇歐宮參觀完Uffizi 後, 我地先去食早餐.  揀左附近一間細少Cafe.  
Coffee 唔錯, 我見好多local人都入去飲杯Expresso就上完電走左我地吃完早餐差滿電後, 去左 Piazza Santa Maria Novella 新聖母大殿廣場, 呢個廣場幾靚.

而且附近就係號稱是全世界最古老的香水製藥廠 "Santa Maria Novella" 百年修道士藥妝店 >> 詳細介紹.  其實唔買野, 都可以好好欣賞SMN, 內部裝潢靚而且夠古典.
買完野返酒店放低戰利品, 再試埋另一間牛肚包車仔檔先 >> 詳細介紹.   吃飽又係時候吸收下文化氣息啦!! 去左參觀Galleria dell'Accademia 學院美術館.   學院美術館係世界第一間美術學校. 而每個月第一個星期日可以免費入場.   今次我地真係冇買定飛入場, 最後真係排左成粒鐘先入到去.   入去到剛剛好, 之後已經唔比人再入啦!! 館內最出名既係米開朗基羅Michelangelo的大偉像(DAVID)真跡, 大偉像至今已有超過500年歷史.


參觀完已經下午六點了!! 未食飯前經過老橋真係人頭湧湧, 加上今日是星期六.  街上到處都是人.
行完之後都去左食IO Personale (Dinner) >> 詳細介紹
我做左一個Florence Map, 大家可以不妨參考!! 我已經Mark好左自己喜歡既景點.

4 則留言:

  1. 原來月頭去歐洲有著數喎...好多地方每月第一個星期日都可以免費入場呢~
    啱啱睇電視重播"發現地中海"介紹意大利...D風景真係好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然免費入場, 我相信排隊條龍應該好長, 今次買好飛去參觀Museum同冇買飛真係差天共地. 意大利真係好鬼靚好吸引. 你下一次去旅行可以考慮下呵! 我都好想係短時間再去多轉意大利, 真係好多好玩好靚既地方未去.

      刪除
  2. Piazza Santa Maria Novella影得好靚~!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...