CIAO Tuscany自駕遊: San Gimignano 聖吉米尼亞諾

上午5:30:00 Ishiha 9 Comments

開始Tuscany自駕之旅啦!! 由Firenze駕車到San Gimignano,  需時一個小時. San Gimignano係意大利中部地區內算係一個人氣好旺既城鎮, 城內保留了中世紀的建築之外, San Gimignano更有高塔之城既稱號.  San Gimignano城牆內全部都是ZTL zone!! 所以要停係城牆外既停車場.  San Gimignano萏城區外有4個停車場, 而2號停車場係最近城門口.  其他幾個停車場都係行10分鐘左右便可到城門.
 泊好車後, 往上走穿過城門, 便到了主要街道.  兩邊街道全都是小商店
有賣芝士, 火腿, 皮具 & 小食店
有"高塔之城"之犒既 San Gimignano 聖吉米尼亞諾, 緣於中古世紀的貴族彰顯財力及權勢, 紛紛把屋向上起, 起得愈高代表愈有身份地位.  原本有72座高塔, 如今只剩14座.
我地先到達最大既教堂廣場Piazza del Duomo, 廣場上有好多人,
有d坐係到傾計, 有個仲訓係度曬太陽
大教堂Duomo San Gimignano
大教堂內的聖菲納禮堂Cappella di Santa Fina必去參觀!!
內有Domenico Ghirlandaio所畫的濕壁畫.
 入面唔可以影相, 所以找來reference圖片, 真係好值得睇!! D畫仲保存得好好!
參觀完Cappella di Santa Fina, 出返去廣場, 有很悅耳的豎琴聲
 之後當然唔好錯過世界冠軍雪糕店Gelateria di Piazza,
見到條人龍真係幾嚇人!!
 連入去都有困難, 想影相都冇辦法. 
雪糕店內款式超多, 真係要諗好就叫啦!!
 雪糕店係水井廣場Piazza della Cisterna, 我地每人買左一杯兩款味道既雪糕,€2.5.
我點了Pistachio & Champelmo.  吃過後, 又唔覺得太特別!! Vernaccia白酒可以一試.
 坐在廣場邊, 邊吃雪糕邊欣賞廣場風光
 食完杯Gelato, 周圍行下
整個城鎮有好多小巷, 隨處行, 還會發現更多
有好可愛既店
而且仲見到城外托斯卡尼山丘景色, 綠油油一大片, 真係令人心曠神怡!!
 咁靚既山丘景色真係影極都唔想走呢!!
 最後行下經過拱門
又去左另一個地方波波洛宮Palazzo del Popolo
現時為市立美術館, 入場票收€7.5.
係塔上眺望出去既景色, 真係靚!!

9 則留言:

  1. 景色好靚!我去意大利差不多日日都食 gelato. 太美味了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都日日食gelato呢!真係好正!除左雪糕,意大利什麼都好好味!好想遲d再去意大利玩多d地方。

      刪除
  2. 開心呢 ~ 自駕遊想去邊就去邊,遇到喜歡的地方就逗留耐d,這樣好玩好多!
    我覺得你同小吉子好叻,成日自遊行周圍去,又去到咁遠。
    早陣子,有過一絲希望諗住暑假歐遊,都猶豫緊自遊行定跟團好?
    雖然唔喜歡跟團,亦唔想走馬看火燈,但我倆都從未到過歐洲、瑞士等地方...唔識安排行程,又怕當地治安唔好,感覺上好似跟團有保障。
    所以我o也就諗超跟團先,去過好想再去的地方,下次自己再計劃去玩!
    唉....不過都係得個想字....暑假佢忙得飛起!又要寄望下年啦 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高, 你好!! 唔緊要啦!! 去下旅行充電返來開工都精神D. 你同主任去邊都唔咁sweet. Easter會唔會有長d假期, 有時easter去歐洲, 天氣都可以架!! 其實一開始我都係跟團去旅行架乍!! 特別係第一次去歐洲, 我都係跟團去. 10幾日去7個國家, 學你話真係走馬看花, 不過而家跟團應該好好多, 因為團種多左好多, 注重多左旅客既要求. 至於行程安排, 都係上網睇資料合成.

      刪除
    2. Ishiha, 多謝你!雖然口經常講話衝出亞洲,去遠d看看...但其實近近地的東南亞我都好鐘意架...好似台灣和曼谷咁...百去不厭!^^
      其實easter我都覺得係歐遊的好時機,天氣應該比暑假出發時更理想,是嗎?
      今年easter都有諗過...但時間就不到...加上主任今年有啲大project跟緊,每星期都要開例會,有時又要趕出去開會....我怕佢呢頭話得,但過兩日又話唔得...見佢咁忙都唔敢煩佢了。
      你說得對,上次去旅行社我們都開宗明義講明唔想去好多個國家,職員都有推介幾個plan比我吔,所以我諗有機會歐遊的話,都係跟左團先!嘻嘻 ~
      預祝happy friday ~ 及有個愉快的周六日!^^

      刪除
  3. 我前兩星期都去意大利玩, 都有去San Gimignano, 風景好靚, Gelato 真係好好食 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有去睇你既blog, d相影得好靚!而且你張機票買得好抵呀!我上年去都要成萬元一張直航機票!

      刪除
  4. My favorite Tuscan town!!! I just miss this place so much

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...