CIAO Tuscany自駕遊: Farm House Stay @ Follonico 4-Suite B&B

上午11:30:00 Ishiha 4 Comments

我地會係Follonico 4-Suite B&B住兩晚, 呢間B&B係一間Farm House, 有成200年歷史, 位於 Montepulciano and Montefollonico之間.   屋主Suzanne & Fabio放左3年時間去整修成間屋,   由原先一間破舊既farm house可以變身到咁靚.   佢地兩位真係好有passion!! 修葺後既 Follonico有6間房, 其中4間係Suites.  今次我就book左Blu Notte Suite住左兩晚.  

講左咁多不如去片~~~Woah! 間房好大, 而且好簡潔, 帶點Rural感覺
 個壁爐應該work!! 仲擺左好多小物品裝飾
 
 放係周邊既小物件點綴左成間房, 加多左份古典既味道!!
  我地放好行李, 就去返Reception & Common Room.   
有房間走左去露台位置, 望出去既景色一流!!
屋外部份環境
 好多花盤種左唔同既花

 吃早餐位置
 
 唔係老人與狗, 係吉少與狗!! 
Suzanne & Fabio養既一隻大狗, 好鍾意吉少!! 另外一隻細狗仔就冇理我地啦!!
 晚上可以到Common Room吹水同埋飲酒.
黃昏時候, 我地揀左留係Follonico, 係屋外影下相.   
 
同埋我地都想係咁靚既地方好好enjoy & relax
  住係Farm House唔少得見到一班雞仔啦!! 其實仲有其他動物, 而且仲可以騎馬!!
我見過其中一對來自美國夫婦, 太太想騎馬, Suzanne二話不說即刻幫忙,
仲帶左佢去左後山玩完一輪天黑先返呢!!
  對望Montefollonico山城
 黃昏時四周景色一片金黃好靚!!

 第二日既早餐都好豐富
 好多都係自家製作


臨走前, 再係Val D'Orcia影相, 好少見到既大草球



Follonico 4-Suite B&B
http://follonico.com/index.php

4 則留言:

  1. 間 farm house 好靚好特別呢! 呢啲地方真係要租車先去到~

    回覆刪除
    回覆
    1. 租車比較方便呀!我聽到有個farmhouse住客係火車站, 打電話問屋主點樣可以直接到,係要搭巴士先可以過來。我沿路揸車一架巴士都未見過呢!

      刪除
  2. 你呢間farm house 好正呀, 見到你既相, 真係好想快d去多次意大利 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!! 我自己都好鍾意意大利, 食物又好吃, 景色一流.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...