CIAO威尼斯外島漫遊Burano彩色島

上午3:00:00 Ishiha 2 Comments

從Murano到Burano可坐LN水上巴士, 航程約50分鐘.  記得要去Murano Faro上船呵!!
快到Burano已經被彩色屋仔吸引住呢!! 連油站都係咁colorful

落船後便去找吃午餐既地方.  之前找資料時知道有一間好出名吃墨魚汁意粉好好味既Ristorante Pizzeria Principe餐廳就係Burano.  因正直午餐時份, 餐廳也實在多人.  我地好好彩等左一陣有位啦!!
餐廳有一半座位會係戶外

吉少點了一條魚, 他說唔錯!!
而我就點了墨魚汁意粉.  這家餐廳既墨魚醬汁會黑到發亮的, 係太陽底下會反射出油光, 有點泛橙色!! 麵條也是黑色的, 吃下滿口濃郁墨魚汁, 但有少少鹹!  而且吃既時候個口會泛黑呢!!
Burano島上除了彩色屋外, Lace也很出名.

隨便走到一個角落都係美景
間間房都唔同色
  如果平日來應該超好影相, 而當日我是星期日到的.  不過可以揀小巷內影過夠.

 天氣好, 應該會影到七彩倒影
今次我就係忘記帶腳架, 真係飲恨!! 同唔到吉少一起影相





Principe Ristorante Pizzeria 
Add: Via San Mauro, 455, Burano, Italy
Tel: +39(041)735067

2 則留言:

  1. 呢度好colourful好靚呀! 我以為同玻璃島係同一個島黎架添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地係兩個島來的. 若兩者比我揀, 我都鍾意去Burano, 色彩寷富好多. 不過去Burano通常都會去埋玻璃島囉.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...