CIAO Florence 佛羅倫斯美食: 牛肚包

下午9:47:00 Ishiha 2 Comments

來到佛羅倫斯, 少不免要玩返幾天先夠.  今次會係佛羅倫斯停留4日3夜.  之前去佛羅倫斯既感覺係有靚景,文化氣息濃厚, 好少留意更多.  不過今次再去, 就想再了解多少少啦!! 胃食既我, 當然唔會少得美食.  佛羅倫斯美食真係好多, 出名既都唔少.  今次就介紹我自己喜歡既美食先啦!! 

1. 中央市場裡的Nerbone牛肚包
    Location: Mercato Centrale, 50123 Florence, Italy

 成立於1872年的Nerbone, 係中央市場某個角落, 走入中央市場貼住角落走就可以找到. 
  當日去未到12:00已經要排長龍,  但都係排左一陣已經到收銀處.
我同吉少每人一個牛肚包Panini Lampredotto
Order時會問你要唔要醬, 有紅醬(辣椒醬)及綠醬(羅勒醬)選擇.
我order時同收銀講左兩隻醬都要, 不過紅醬多d.
吃過後, 覺得好好味!! 口感十足, 醬做得出色, 牛肚都好淋, 正!!
€3.5食到咁既水準, 超滿足啦!!
 

2. 牛肚包車仔檔
  Location: Via Sant'Antonnino(從火車站過來)和Via dell Ariento交叉路口(中央市場外)

第二日又再去找牛肚包吃, 今次就試下車仔檔牛肚包
 車仔檔好易認, 見到"舌尖上的意大利" 就係呢間啦!! 價錢牌有哂中文日文對照, 厲害!!

 我地都係點了牛肚包, 不過今次試下就買一個算啦!!見到老闆娘係咁切, 份量好多下呵.
  拎到上手, 一口咬落去, 牛肚食落唔夠軟嫩, 醬汁都唔夠Nerbone咁正
兩間價錢相同, 同樣賣 €3.5, 無論味道同埋質素個人覺得Nerbone比較好!!

2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...