CIAO Florence 佛羅倫斯美食: Gelato

下午10:00:00 Ishiha 4 Comments

去到意大利, 唔食Gelato真係有少少對唔住自己.  
尤其係Gelato多到係"總有一間係左梗", 而且口味之多, 真係少d定力都唔掂!!
其實之前每到一個地方, 總會試下Gelato.
出名既Grom, Gelateria di Piazza, Suso Gelatoteca,Giolitti都有試過, 唔出名又食.
有時食左都唔記得影相.
 去到佛羅倫斯, 又點會少得Gelato呢!! 我仲想試下其他口味既雪糕.
因為我覺得呢度多選擇之外,大部份知名既雪糕店都會係度找到.
 之前係Yelp! 睇左local review就諗住試下以下介紹呢幾間Gelato店
雖然我唔知呢幾間算唔算好出名, 不過試左又覺得好正喎!


 呢間我覺得係全個旅程中頭位最好食既Gelato啦!!
款式多到擺左4個雪糕櫃, 呢度分8隻size既杯, 價錢 €1.8 - 6
 Cheesecake雪糕都有幾款味比你揀, 點樣抗拒?! 仲有Panna Cotta揀呢!!  我自己都心大心細.
 接到雪糕, 已急不及待想食啦!! 食落我覺得Gelato好Creamy, 味道好balance.
杯細細可以放到3款味道, 勁!
店內有少量座位可以坐低食, 而且仲可以叫杯咖啡, 一邊食雪糕一邊嘆咖啡呢! 


  Piazza Nazario Sauro, 25-red, 50124 Firenze
 呢間抵食又好味既雪糕店, 係橋既另一邊.   呢間Gelato係我食過咁多間Gelato排Top 3
  2球雪糕都係賣€1.5, 真係平到笑!!  最貴都係 €3
雖然平, 質素一d都唔差, 雪糕比較軟, 但好Creamy, 款式多樣化.
如果我地唔係食到咁飽, 都可以叫cone, 飲恨!
我去既時候已經係夜晚11:00, 但依然要排隊買雪糕
因為人多, 我就冇特別影到室內環境啦!!
係佢既官網可以睇多d.
http://www.lacarraiagroup.eu/Source: http://www.lacarraiagroup.eu/


呢間Gelato有好多分店, 而且更有賣朱古力.
今次就去左Firenze那間,  提一提大家羅馬機場候機室都會見到呢間.
我入左閘仲可以食多兩球雪糕先上機, 超開心!!
 店內有個board寫哂Gelato Flavour
去到時, 我地都見有少少人龍, 不過就冇 Gelaterie La Carraia咁多人.
吉少比較鍾意Venchi
特濃朱古力gelato是必食之選
再加埋一球Expresso 
Dark Cholocate雪糕味道比較香濃
而且用90%朱古力做
難怪 €5只有兩球啦!!

4 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...