CIAO Tuscany自駕遊: Montepulciano Thursday Market 暮光之城

上午7:00:00 Ishiha 4 Comments

位處義大利中部托斯卡納既Montepulciano, 一般Travel book好少提, 不過呢個山城真係超紅, 一提Twilight New Moon就會好多人識.  來到Montepulciano, 剛好當日有farmer market, 所以又去襯下熱鬧.  Farmer market每逄星期四就有, 係巴士站附近.  入面有好多野買, 家電, 衫褲鞋襪, cheese, 肉類, 新鮮海產, salamis, prosciuttos都有.
 
 
而我最鍾意就係見到好香好好味既Porcini, 而且size好大, 係香港邊有得賣.
 檔主仲比我地試食呢!! 超級好味, 而且價錢仲好吸引呢!!
 行完farmer market就入城啦!! Montepulciano 有著中西紀和文藝復興風格既建築
 
這裡特別見到好多品酒地方, 並以出產Vino Nobile聞名
山城內有好多小店
 見到呢d小簿仔都幾靚
 Colorful 意粉隨處都見到
行左咁耐都係見到餐廳及小店
未見到Edward呵!!
 終於見到啦!! 我原先以為周街都會見到, 不過原來Edward都好含蓄架!!
其實整個Montepulciano都好靚.  雖然人氣旺, 但遊客唔算太多.

行到廣場就會見到呢個好熟悉既鐘樓
之前我都有講過Montepulciano出產Vino Nobile聞名, 我就入左去其中一間品酒店, 仲比我見到 Montepulciano對出既大平原, 個景真係好靚!! 加上早上好大霧, 平原被一層又一層既霧蓋住, 不過影相出來效果都唔錯.
好彩接近中午霧散去, 就影到呢個靚景.



4 則留言:

  1. 我PLAN了幾次來這裡,但都因為巴士次數太少放棄!!
    希望我考到車牌,明天P牌後可以來這裡~當然主力駕車不是我,我只想駕一段路而已~
    舊城~~醉心啊~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都可以參加local tour呵, 有d local tour一日去兩個城, 都ok既!! 如果自駕可以, 就會方便好多. 加油!! 希望你一次過pass!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都鍾意Tuscany多d, 景又靚, 而且冇咁人工化

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...