CIAO Florence 佛羅倫斯推薦景點及遊玩路線規劃一 - 中央市場, 百花大教堂, 米開朗基羅廣場

下午10:53:00 Ishiha 2 Comments

佛羅倫斯美食已經寫完, 再來就寫下行程.  9月到佛羅倫斯, 天氣好好, 而且唔凍唔熱, 好舒服.  我地停留左4日3夜係佛羅倫斯.

路線規劃一: 中央市場 (午餐:Nerbone 吃牛肚包) →皮革市場 → 百花大教堂 → 鐘樓 → 領主廣場→ Gelateria dei Neri →米開朗基羅廣場看日落 → Zà Zà T-Bone (晚餐) >> 詳細介紹

早上從Tuscany駕車回來後, Settle好再出去, 已經是下午了.  我地先到中央市場Nerbone 吃牛肚包, 之後就行去皮革市場.    皮革市場較為吸引我既係手套, 好多選擇, 而且價錢唔貴, 一對都係  15-20左右.  雖然佢寫住Made in Italy, 不過冇咩信心就冇考慮買啦.
皮革市場內都有賣手信既檔口
係皮革市場行去百花大教堂好近,  幾分鐘就到.  
百花大教堂教堂正面大量採用白、綠、紅三色的大理石做裝飾. 外觀的確好華麗.  見入去既人唔多, 人龍都冇, 就先行入內參觀.

教堂側有鐘樓, 推薦大家係天氣好的下午上鐘樓, 可以拍到佛羅倫斯最美的一面.  要登上鐘樓每人要比 € 6入場費, 套票包鐘樓, 洗禮堂, 博物館及舊教堂, 費用為  15.
                      內部卻很樸實無華, 形成強烈對比.  最矚目係圓頂繪畫既 "最後的審判"
 出來之後, 去洗禮堂.   因為裝修, 所以今次就見唔到啦
                                                            洗禮堂最出名既天堂之門
之後再行前到了領主廣場 Piazza della Signoria, 去到門口已經見到不少經典雕像的「複製品」

沿著Palazzo Vecchio 維奇歐宮向左轉後直行, 便會找到 Gelateria dei Neri >> 詳細介紹.   吃過美味既Gelato後, 就向阿諾河進發, 過對面岸.
過橋時候, 會直望好出名既Ponte Vecchio 老橋.  老橋係義大利佛羅倫斯市內一座中世紀建造的石造拱橋, 橫跨在阿諾河上, 橋上直到目前為止仍有商店存在.  不過係呢條橋影過去老橋,  我覺得好靚.  橋上不停見到好多人影相.
米開朗基羅廣場 Piazzale Michelangelo位在市區山丘上, 有最著名的佛羅倫斯美麗全景觀賞.  好適合黃昏來欣賞日落及夜景.

睇完日落我地再行上去Chiesa di San Salvatore al Monte 聖米里亞特教堂, 因為地理位置更高, 所以可以睇全景更多, 而且遊人較少.  我地仲見到一對情侶影Pre Wedding相.

 行返落山再影返日落既老橋, 真係好靚呢!! 
我自己都做左一個Florence Map, 大家可以不妨參考!! 我已經Mark好左自己喜歡既景點.



2 則留言:

  1. 原來淨係Florence都要玩咁多日...咁你total 去左幾多日呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐之前玩過, 都去左成個星期. 不過今次我就去多d地方, 所以就玩左兩星期多.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...