CIAO Tuscany自駕遊: 租車篇 ZTL佛羅倫斯

上午4:30:00 Ishiha 0 Comments

今日要離開Bologna, 我地訂左10:35火車到Firenze.  由於我好早訂火車飛, 所以都係Eur $30兩張, 抵!!  車程都係半個小時多.

今次訂車係Auto Europe內訂到Avis既車.  我一共租左3日車, Audi A1 automatic car 連 Basic rental package價錢都係GBP$126, 唔算貴!! 原本都有打算由Firenze玩完Tuscany再落去Rome還車, 但最終都係Firenze還車算了!! 一來火車飛買到Early bird真係好平, 去d大城市坐火車仲快過駕車, 都唔想搞到自己太倦駕幾個鐘頭車仲要去玩啦!!

我地準時11:10到達了Firenze S. M. Novella火車站, 由火車站去找Avis租車公司都要行10多分鐘, 而大部份租車公司都係同一條街Via Borgo Ognissanti 128上.  所以唔算難搵.
不過係佛羅倫斯駕駛, 要留意ZTL ("Zona a Traffico Limitato" or Limited Traffic Zone), 顏色部份就係ZTL Zone啦!!  好大範圍下!! 如果冇Permit, 係唔可以於7:30am- 7:30pm平日駛入, 而且個路牌唔係好大, 有時missed左都唔奇怪.  一旦誤闖, 聽聞要罰成Eur $100.

租車既時候, 最緊要向職員問清楚點樣安全避免ZTL, 佢地會派發地圖(意大行文)講解, 好彩有埋圖片, 指示算好清晰.  當日我駕駛既時候, 睇地圖之如, 都有Check下個TomTom係咪準!! 最後得知Tomtom都會幫你避開ZTL.  最好大家可以出發前睇家Google map, 順便睇埋街景有少少reference.  因為駕車前要留意ZTL標示外, 仲要睇埋Roundabout, 唔好出錯路口.  我個人覺得Roundabout唔太清楚, 有時好細既凹位已經係一個出口, 真係估佢唔到架!!!



0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...