CIAO Bologna Eataly & Ristorante da NELLO al Montegrappa

上午1:00:00 Ishiha 0 Comments

之前都有講過Bologna係美食之都, 而且係意大利肉醬意粉發源地.  今日下午時份到了Eatay 開餐.   食物唔錯之外, 而且仲係一間又食又賣既supermarket呢!!!  雖然Eatay係一間連鎖店, 但就集超市, Cafe, Restaurant 及書店於一身既店.  係New York都有分店, 仲做到有聲有色.   Eatay內層層有唔同模式餐廳, 地下有Cafe, Pizza, 二樓就係新派家常意大利菜加supermarket, 全部產品都以organic為主!  我自己逛Eatay時, 見到既每一個產品都會例出食物來源同埋邊間公司, 更有公平貿易既食物出售, 係一間幾有Heart既公司.  因為我自己就掛住行, 都冇影過相呢!! 如果大家有機會去, 都可以留意下Eataly bologna!!

(source: Eataly bologna)
我本來打算晚餐去試一間係城外區既餐廳, 不過太遠, 最後冇去到.   既然屋主有推介, 就去試下.  Yelp都有review.  Da Nello係一間唔算好細既餐廳, 而且仲有basement. 
呢間餐廳開業於1940's, 所以牆上都見到好多舊既相片.
  Lasagna, 好好味!! 食落唔漏, 唔錯!! 真係去Bologna必吃
Tortellini with Cream and Ragu, Ragu其實都係肉醬, 不過意大利人係咁叫. 
呢個係吉少order的, 佢覺得好味, 佢之後都鍾意吃呢款意粉.
  Fried Zucchini Blossoms, 呢個就好一般, 始終我覺得有點油!!
我地兩個人點了枝紅酒, 雖然係Staff介紹既, 都唔錯呵. 
呢間Homemake pasta總括來講都ok!! 
睇返review原來呢間餐廳Mushroom/Fungi都好正, 早知就好啦!!

吃飽飽就周圍行下, 晚上既Bologna燈光火著, 開左燈照著建築物, 又有另一番美!!
 市政廳 (Palazzo Comunale)
 聖白托略大殿 (Basilica di San Petronio), 我地下午去時, 都冇開, 所以緣慳一面啦!!
 晚上既斜塔

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...