CIAO Tuscany自駕遊:Castellina in Chianti 酒莊住宿 Querceto Di Castellina, 血拼Space Prada Outlet

下午11:52:00 Ishiha 4 Comments

去完San Gimignano後, 便駕車往今晚既住宿
一路開車, 一路見到沿路既山城真係超靚!!
而且種植左好多葡萄樹
揚名國際的” Chianti Classico”酒就係產自托斯卡尼地區, 且只有由Firenze到Siena的中心地區出產的, 以 80%以上Sangiovese葡萄釀的酒才能叫做” Chianti Classico”.  Chianti Classico係Chianti地區是最經典也是品質最佳的葡萄酒.   而黑公雞係Chianti酒的註冊商標.    去托斯卡尼感受意大利, 記住一定要去體驗下品酒!沿路都見到有好多酒莊,可以免費入去試酒架!!
百多年前Chianti地區只包三個主要城鎮 (Radda, Castellina, Gaiole), 現今Castelnuovo Berardenga & Poggibonsi (province of Siena), San Casciano Val di Pesa, Tavarnelle Val di Pesa, Greve in Chianti,  Barberino Val d'Elsa (province of Florence)出產既葡萄酒也被加入Chianti Classico產酒地區.

今晚我地係Castellina內其中一個酒莊入住: Querceto Di Castellina.  本身我地兩個對葡萄酒冇咩研究, 所以都冇特別揀去d好出名既酒莊住.  我揀Querceto Di Castellina, 都係見review 唔錯, 而且環境好靚!!   資料寫呢個酒莊16th century已經有架啦!! 出產既酒係 Chianti Classico DOCG.
酒莊內Cottage只有9間.  呢間酒莊有提供2-8人既Cottage.  有d cottage係有kitchen, 可以煮野食.  屋主Laura仲有搞Cooking class, 晚上亦可以join cooking class既dinner, 不過要睇有冇足夠人數先決定開班.

一入門口已經見到黑公雞標誌 , 後面係一大片葡萄園
 去到Reception, 我地辦理好Check in後, 問問今日有冇Cooking class同埋Dinner.  
原來琴日搞左啦, 所以今日就冇!! 好可惜呢!!

 屋主好好人, 同我地解釋房間設施同埋周邊環境, 
幫我地搬行李, 仲叫我地settle後把車直接開上來停泊屋外較方便.
 呢間屋內部設計比較新.
由屋內望出去, 係一大片葡萄園, 之後我地落去reception品酒

係咁舒服既環境下, 我地係酒莊都買左枝酒開來飲!!  由山頂望落去整個莊園
 整個酒莊係位於山上面, 照片內既小屋就係我地住既其中一間cottage啦!!
 一定唔會見得少既葡萄, 而且酒莊內仲有Olive oil生產.
 第二朝吃過早餐後, 便開車去血拼!! 由酒莊過去Space Prada Outlet都係50分鐘車程, 一路上可以欣賞Chianti一大片葡萄園既景色
 風景一流

好快到左Outlet, 係Outlet對出有好多泊車位.  我去那天唔算太多人, 都可以慢慢睇!! 若果見到心頭好, 記緊hold住, 好多時都係一個起兩個止.  特別係較新既款色, 我自己shopping後感想係銀包好抵買, 顏色同款式都有好多可以揀!!  不過我最後都係買左兩個大袋比自己, 銀包就買來送比屋企人.


Address:
Prada Outlet
Lo Spaccio – SPACE
Via Levanella BecorpiLocalità LevanellaS.S. 69 – 52025 Montevarchi (AR) Italia

4 則留言:

  1. 酒莊環境真係好靚好靚呀~ 之後有無愛上葡萄酒呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀!由去完德國之後,吉少愛上了葡萄酒啦! 不過香港買既紅酒,法國多過意大利架!

      刪除
  2. 好羡慕你地可以住酒莊呀...
    未去意大利之前, 我都唔係好多嘗試意大利D酒, 去完一次之後發覺CHIANTI 出嘅酒原來好唔錯! 價錢又合理. 我而家都係主要買CHIANTI 嘅酒...

    回覆刪除
    回覆
    1. Chianti酒唔錯, 我地都有keep住買來飲.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...